شمانیوز
شما نیوز

اختصاصی شمانیوز/

پول های چپاول شده مردم در بورس در حساب ۳۰ شرکت است/ ۵۰ میلیون مالباخته بورس در انتظار استیضاح وزیر اقتصاد

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در بازار سرمایه، با دسیسه و نیرنگ، هزاران میلیارد تومان سرمایه مردم را از دست آنها خارج کرده است.

پول های چپاول شده مردم در بورس در حساب ۳۰ شرکت است/ ۵۰ میلیون مالباخته بورس در انتظار استیضاح وزیر اقتصاد

به گزارش خبرنگار شمانیوز، احمد علیرضابیگی در گفتگو با خبرنگار شمانیوز اظهار داشت: شخص رییس جمهور و وزیر اقتصاد بارها در سخنان خود مردم را به سرمایه گذاری در بورس تشویق کردند و به مردم اطمینان می دادند که هیچ کجا برای سرمایه گذاری بهتر از بورس نیست.مردم هم اعتماد کرده و سرمایه زندگی شان را با هدف سودآوری هر چند اندک وارد بورس کردند اما متاسفانه سودی که عایدشان نشد هیچ، تمام سرمایه شان نیز از بین رفت و حالا آن کسانی که مبلغ بورس و مشوق مردم بودند الان کجا هستند و چرا هیچ کسی پاسخگوی مردم مالباخته نیست؟

وی افزود: در بازار سرمایه تخلفات محرزی شکل گرفته و پول های چپاول شده مردم در حساب های بانکی۳۰ شرکت متمرکز شده و این تخلفات کاملا سازمان یافته بوده است.

او ادامه داد: مردم در بورس مالباخته شده اند و زورشان هم به چپاول گران نمی رسد و باید دستگاه قضایی به مسایل بورس ورود جدی کرده و با متخلفان در هر رده و مسئولیتی برخورد نماید.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به دلیل مشکلات به وجود آمده در بورس و برخی مسایل دیگر، طرح استیضاح وزیر اقتصاد را به هیات رییسه مجلس ارایه کرده ایم که متاسفانه این طرح در هیات رییسه خاک می خورد و به فراموشی سپرده شده است.

وی تاکید کرد: ۵۰ میلیون مالباخته در بورس از مجلس توقع دارند که با کسانی که باعث بروز مشکلات در بورس شده اند از جمله وزیر اقتصاد برخورد شود اما متاسفانه هیات رییسه مجلس در این خصوص همکاری نمی کند.

گفتگو از: شهرام درویش

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied