شمانیوز
شما نیوز

رئیس هیات عامل ایمیدرو خبر داد:

احیا و فعال سازی 253 معدن کوچک و متوسط در سال 99

رئیس هیات عامل ایمیدرو با بیان اینکه در سال گذشته 253 معدن کوچک و متوسط در کشور، احیا و فعال شده است گفت: عملکرد این بخش، 26 درصد از اهداف پیش بینی شده فراتر رفت.

احیا و فعال سازی 253 معدن کوچک و متوسط در سال 99

به گزارش شمانیوز و به نقل ازایمیدرو، وجیه اله جعفری با یادآوری اینکه برنامه فوق به رغم همه گیری بیماری کرونا و دشواری های مربوطه اجرایی و محقق شده است، تصریح کرد: از این تعداد 170 معدن با اجرای "طرح احیا و فعال سازی معادن کوچک و متوسط"، وارد چرخه تولید شدند و 83 معدن نیز با اجرای پروژه های زیرساختی، به فعالیت تولیدی بازگشتند؛ این در حالی است که برای سال 99، احیا و فعال سازی 200 معدن پیش بینی شده بود.

 

رئیس هیات عامل ایمیدرو، با تاکید بر اینکه اهداف فوق با همکاری وزارت صنعت معدن و تجارت، سازمان های صمت استان ها، خانه معدن و شرکت های بخش خصوصی محقق شده است، یادآور شد: بدین ترتیب کل تعداد معادن احیا و فعال شده از ابتدای سال 98 تا پایان سال قبل به حدود 400 معدن رسید.

 

بیوگرافی


وجیه اله جعفری ، معاون سابق وزیر معدن و صنایع معدنی ، وزیر صمت و مدیرعامل شرکت تولید مواد معدنی ایران است. وی همچنین مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات بوده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied