شمانیوز
شما نیوز

پیام تبریک مدیرعامل صندوق تامین خسارتهای بدنی به مناسبت ولادت امام رضا (ع)

مدیرعامل صندوق تامین خسارتهاى بدنى در پیامی آغاز دهه کرامت و میلاد مسعود ثامن الحجج ؛ حضرت امام رضا (علیه السلام) راتبریک گفت.

پیام تبریک مدیرعامل صندوق تامین خسارتهای بدنی به مناسبت ولادت امام رضا (ع)

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومى صندوق تامین خسارتهاى بدنى ، مجید بهزادپور مدیرعامل صندوق باصدور پیامی میلاد ثامن الحجج حضرت علی ابن موسی الرضا (علیه السلام) را تبریک گفت.

در متن پیام آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

یازدهمین روز ذی القعده مصادف است با میلاد پر خیر و برکت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) که میزبانی از ایشان افتخاری است که نصیب مردم ایران شده است، مردمی که همواره دوستدار اهل بیت و حافظ ارزش ها و آرمان های اسلامی بوده اند.

این روزها میهن  اسلامی مملو است از عطر جان افزای محبت و کرامت اهل بیت (علیه السلام) و این ایام مصادف شده با دهه کرامت، آغاز آن میلاد خواهر امام مهربانی ها حضرت فاطمه معصومه (سلام الله) کریمه اهل بیت (علیه السلام) و در ادامه حضرت شاهچراغ (علیه السلام) و سپس میلاد با سعادت حضرت امام رضا (علیه السلام) است.

اینجانب ضمن تبریک ایام فرخنده، مبارک و نورانی محضر تمام دوستداران و عاشقان این امام همام از خداوند منان برای همگان توفیق کسب فیض و بهره مندی بیش از پیش از دریای فضائل و کرامات این سرچشمه زلال رحمت الهی را مسالت دارم.

 

مجید بهزادپور

مدیرعامل صندوق تامین خسارتهاى بدنى

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied