شمانیوز
شما نیوز

رئیس هیات عامل ایمیدرو اعلام کرد:

1200 میلیارد تومان طرح زیرساختی در منطقه لامِرد اجرایی می شود

رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: با هدف آماده سازی زمینه برای فعالیت سرمایه گذاران، 1200 میلیارد تومان پروژه زیرساختی در منطقه ویژه صنایع انرژی بر لامِرد، اجرا می شود.

1200 میلیارد تومان طرح زیرساختی در منطقه لامِرد اجرایی می شود

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، وجیه اله جعفری که در نشست بررسی توسعه زیرساخت های منطقه ویژه صنایع انرژی بر لامرد سخن می گفت، تصریح کرد: در سال جاری 500 میلیارد پروژه زیرساختی در بخش جاده، برق، گاز و آب، وارد عملیات اجرایی شده است.

وی ادامه داد: طی هفته های آتی نیز گام به گام 700 میلیارد تومان طرح زیربنایی و زیرساختی جدید در منطقه ویژه صنایع انرژی بر لامرد وارد فاز اجرایی می شود.
معاون وزیر صنعت معدن و تجارت تاکید کرد: در نهایت تا کمتر از دو ماه دیگر تمامی پیمانکاران حوزه زیرساختی در این منطقه فعالیت مربوطه را آغاز می کنند.
وی با اشاره به اینکه ساماندهی امور زیرساختی از اقدامات اساسی در منطقه ویژه لامرد بوده است، اظهار داشت: آماده سازی و توسعه زیرساخت ها، گامی در جهت تسهیل حضور سرمایه گذاران در این منطقه است.
در این نشست احسان انصاری مدیر عامل منطقه ویژه صنایع انرژی بر لامرد نیز با ارایه گزارشی از شتاب گرفتن اقدامات توسعه ای در این منطقه خبر داد و گفت: از خرداد ماه امسال شاهد از سرگیری فعالیت آب شیرین منطقه و ارایه خدمات مربوطه به صنایع و طرح ها شده ایم.

انصاری ادامه داد: پیشتر ارایه زیرساخت های منطقه، عمدتا به راه اندازی سالکو معطوف شده بود که در حال حاضر سایر طرح ها نیز از زیرساخت ها بهره مند می شوند.
به گفته وی، اکنون در حال شتاب بخشیدن به ارایه زیرساخت ها به سرمایه گذاران منطقه هستیم.
در این نشست که محمد آقاجانلو و امیر خرمی شاد معاونان ایمیدرو به همراه منیژه غلامرضایی سرپرست مدیریت زیرساخت و مهدی شاه محمدی مدیر منابع انسانی و پشتیبانی ایمیدرو حضور داشتند، وضعیت نیروی انسانی، فعالیت سرمایه گذاران، برنامه های آتی توسعه منطقه لامرد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied