شمانیوز
شما نیوز

پنالتی‌زن‌های استقلال برای بازی امروز مشخص شدند

بحران نبردن‌های استقلال با برد گل‌ریحان در جام حذفی و برد گل‌گهر در لیگ برتر به پایان رسید، اما بحران پنالتی زدن همچنان باقی است.

پنالتی‌زن‌های استقلال برای بازی امروز مشخص شدند
به گزارش خبرنگارشمانیوز و به  نقل از جام نیوز: بعد از فرشید اسماعیلی که فصل قبل پنالتی حساس بازی با پرسپولیس را از دست داد، بحران پنالتی زدن آغاز شد و بعد از آن وریا غفوری و پاتوسی هم در لیگ برتر پنالتی از دست دادند. این فصل هم بحران پنالتی خراب کردن ادامه پیدا کرد و تبریزی و کریمی به لیست پرشمار پنالتی‌نزن‌های استقلال اضافه شدند، اما استراماچونی برای بازی امروز باید نام پنالتی‌زن اصلی تیمش را معرفی کند.
 

 

مربی ایتالیایی قصد ندارد دوباره با تبریزی و کریمی ریسک کند و اسماعیلی هم هنوز بابت خراب کردن پنالتی در شهرآورد فصل قبل تحت فشار است و در این بین استراماچونی تصمیم جدیدی برای زننده پنالتی گرفته است.

 

استرا طی چند روز گذشته تمرین پنالتی در نظر گرفته تا ۵ پنالتی‌زن اصلی را مشخص کند، اما از اردوی استقلال خبر می‌رسد در صورت پنالتی گرفتن در جریان بازی کاپیتان پشت توپ خواهد ایستاد. وریا با نظر استراماچونی پنالتی‌زن اول استقلال است و اگر او توپ را برندارد یا در زمین نباشد، نوبت به یک بازیکن جدید خواهد رسید. آرش رضاوند پنالتی‌زن دوم استقلال است که سابقه گلزنی از روی نقطه پنالتی به استقلال را دارد و فصل قبل یکی از پنالتی‌زنان سایپا در جام حذفی بود و حالا باید دید برای تیم جدیدش پنالتی می‌زند.

 

گفتنی است تیم فوتبال استقلال در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز از ساعت 16 و 50 دقیقه به مصاف فجر سپاسی شیراز خواهد رفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied