شمانیوز
شما نیوز

چرا کمیته استیناف رای شجاع را دیر اعلام کرد؟

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با انتقاد از زمان اعلام تعلیق محرومیت مدافع این تیم، گفت: بخشش شجاع خلیل زاده قبل از بازی با پیکان به درد ما نخورد.

چرا کمیته استیناف رای شجاع را دیر اعلام کرد؟

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از خبرانلاین: محمدحسن انصاریفرد درباره تعلیق یک جلسه ای محرومیت شجاع خلیل زاده در آستانه دیدار با پیکان، گفت: متاسفانه رای خیلی دیر اعلام شد. چون آماری نسبت به بخشیده شدن شجاع نداشتیم و کالدرون هم نمی دانست، این بازیکن شب گذشته راهی منزلش شد و این رای چیزی را نصیب باشگاه نکرد. به نظرم اگر این اتفاق نمی افتاد بهتر بود.

وی افزود: مدیر حقوقی باشگاه و شجاع خلیل زاده در جلسه کمیته استیناف شرکت کردند و سند و فیلمی دال بر محرومیت خلیل زاده نبود. خود کمیته استیناف هم قبول داشت. نمی دانیم چرا این اتفاق افتاد. با اعضای کمیته استیناف صحبت کردیم که حق شجاع محرومیت نیست. می خواستند یک جلسه را ببخشند که زمان خیلی بدی شد.

مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد: استدلال اعضای کمیته استیناف این بود که تعطیلات بوده و نمی توانستند تشکیل جلسه بدهند. به هر حال رای استیناف سودی برای باشگاه  و بازیکن نداشت.

انصاریفرد در پایان گفت: از روزی که محرومیت شجاع را اعلام کردند، کتبی و شفاهی پیگیر بودیم که حقش محرومیت نیست. هیچ استدلالی هم کمیته استیناف برای محرومیتش نداشت. دلایلش جای بحث دارد. متاسفانه رای امروز به درد ما نخورد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied