شمانیوز
شما نیوز

مورینیو و گواردیولا مدیون سولسشر شدند!

منچستریونایتد با متوقف کردن لیورپول به حفظ رکورد دو سرمربی پرافتخار در لیگ برتر کمک کرد.

مورینیو و گواردیولا مدیون سولسشر شدند!

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ورزش سه: امشب منچستریونایتد در اولدترافورد برابر لیورپول نمایشی به مراتب بهتر از هفته های گذشته ارائه داده و اگر خوش شانس بود می توانست اولین شکست مرسی سایدی ها را رقم بزند، اما گل دقایق پایانی آدام لالانا در نهایت باعث شد لیورپول با یک امتیاز به خانه بازگردد.

اما این تساوی باعث شد دو رکورد تاریخ لیگ برتر از چنگ کلوپ و شاگردانش خارج شود. اگر لیورپول در بازی امروز پیروز می شد، با رکورد نه پیروزی متوالی ابتدای فصل با چلسی تحت هدایت ژوزه مورینیو در فصل 06-2005 برابری می کرد، اما این تساوی باعث شد رکورد تیم مورینیو حفظ شود.

همچنین مرسی سایدی ها در صورت کسب برتری در بازی امروز به رکورد 18 پیروزی متوالی منچسترسیتی زیر نظر پپ گواردیولا هم می رسیدند، اما این تساوی باعث شد روند پیروزی های لیورپول در عدد 17 متوقف شود و رکورد سرمربی اسپانیایی سیتیزن ها پایدار باقی بماند.

حالا لیورپول در شرایطی با اقتدار در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد که اختلاف امتیاز آنها با سیتی بعد از تساوی امروز به شش امتیاز تقلیل پیدا کرد و هواداران این تیم امیدوارند تیم کلوپ از هفته های بعد دوباره روند پیروزی های خود را از سر گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied