شمانیوز
شما نیوز

واکنش پزشک استقلال به مصدومیت شجاعیان

شب گذشته پارگی دوباره رباط صلیبی داریوش شجاعیان بدترین خبر ممکن برای استقلالی ‎ها بود.

واکنش پزشک استقلال به مصدومیت شجاعیان

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از فوتیالی:  چند هفته پیش محسن کریمی مهاجم جوان استقلال در فاصله زمانی حدود یک سال با پارگی دوباره رباط صلیبی مواجه شد بود و دیشب در جریان بازی با سایپا این اتفاق برای شجاعیان تکرار شد و او دوباره رباط صلیبی پاره کرد. این بازیکن اردیبهشت سال 97 با پارگی رباط صلیبی مواجه شده بود.

شب گذشته، دقایقی بعد از تایید خبر پارگی رباط صلیبی پای چپ شجاعیان توسط کاوه ستوده پزشک باشگاه استقلال، موج اعتراض به سمت کادر پزشکی استقلال به راه افتاد و دکتر ستوده دقایقی قبل با انتشار متنی در اینستاگرام پاسخ منتقدان را داد.

ستوده نوشت: «برای داریوش عزیز و دوست داشتنی. بازیکن با تعصب و با اخلاق بازیکتی که در اوج امادگی بدنی ،قدرت عضلانی بالا و حس عمقی مفصل که حتی بنا بر آمار در بازی قبلی بیش از ١٤ کیلومتر دویده بود، دچار بد شانسی گردید. متاسفانه همیشه کسانی هستند که در این مواقع منتظر حاشیه سازی و گزافه گویی هستند، ولی خانواده بزرگ استقلال هو شمندتر از این گزافه گویی ها، اسیر این حاشیه سازی ها نخواهند شد و به راه بزرگ خود با قدرت ادامه خواهند داد. تا سیه روی شود هر که در او غش باشد»

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied