شمانیوز
شما نیوز

بیوگرافی خواندنی سعید عزت الهی + تصاویر

سعید عزت اللهی( متولد ۱۰ مهر ۱۳۷۵ در بندر انزلی) بازیکن فوتبال اهل ایران است.

بیوگرافی خواندنی سعید عزت الهی + تصاویر

سعید عزت الهی ( متولد ۱۰ مهر ۱۳۷۵ در بندر انزلی) بازیکن فوتبال اهل ایران است. وی اینک بصورت قرضی در باشگاه فوتبال ردینگ بازی میکند . وی قبلاً در تیم فوتبال اتلتیکو مادرید سی در سگوندا دیویژن بی( سومین سطح برتر فوتبال اسپانیا) در پست هافبک دفاعی و میانی بازی میکرد  سعید عزت الهی همچنین در تمرین های تیم بزرگسالان اتلتیکو مادرید شرکت کرده است و زیر نظر دیگو سیمئونه تمرین کرده است . سعید عزت الهی در خرداد۱۳۹۸ توسط مارک ویلتموس به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد و اکنون در تیم فوتبال ردینگ انگلیس مشغول فعالیت میباشد.

download

 

گزیده ای از بیوگرافی سعید عزت اللهی: 

اسم کامل:سعید عزت اللهی افاق

زمینه فعالیت:فوتبالیست

زادروز:10 مهر 1375

زادگاه:بندر انزلی، ایران

قد:1٫90 متر

پست:هافبک میانی

  

سعید عزت اللهی پسر نادر عزت اللهی هافبک وسط معروف ملوان در دهه 60 است که زمان خود در بهترین تیم ایران فیکس بازی میکرد و قهرمان جام حذفی( لیگ نداشتیم) شد. سعید و خواهرش در خانواده ای ورزشی رشد کردند. سعید عزت اللهی آن قدر مستعد بود که قبل از بازی در لیگ سطح اول ایران لژیونر شود.

602x338_cmsv2_f9025475-5174-5989-bead-7a6cd797088f-3295782

 

 

باشگاه های سعید عزت اللهی

 

ملوان 

سعید عزت اللهی فوتبال خود را در مدرسه فوتبال قایق ران زیر نظر پدرش( نادر عزت اللهی) از پیشکسوتان باشگاه ملوان بندر انزلی شروع کرد، آنگاه به تیم شهرداری بندر انزلی رفت و ۳سال در آن جا به بازی پرداخت و از آن جا به خدمت نونهالان ملوان درامد و بعد از پیوستن به تیم نوجوانان ملوان در سال ۱۳۹۱ زیر نظر محمد احمدزاده به تیم بزرگسالان ملوان منتقل شد.

 

اتلتیکو مادرید سی

سعید عزت اللهی در سال ۱۳۹۳ با قراردادی پنج ساله، به باشگاه فوتبال اتلتیکو مادرید سی پیوست.

 

روستوف

عزت اللهی بعد از سقوط اتلتیکو مادرید سی راهی باشگاه رستوف روسیه شد و نخستین گل اروپایی این باشگاه را به ثمر رساند. وی در حین عضویت در این باشگاه بصورت قرضی برای باشگاه آنژی و آمکار روسیه هم بازی نموده است . وی در پایان فصل ۲۰۱۷–۲۰۱۸ تیم آمکار را ترک و به باشگاه قبلی خود« روستوف» برگشت.عزت اللهی نخستین بازی خود را برای روستوف در ماه مه ۲۰۱۶ برابر دینامو مسکو انجام داد.

 

01504757

سعید عزت اللهی در تیم ملی 

2011–2013 نوجوانان ایران 33( 10)

2014 جوانان ایران 4( 1)

2015– ایران 25( 1)

 

 

عکس سعید عزت اللهی

 

افتخارات سعید عزت اللهی

در تکمیل زندگینامه سعید عزت اللهی باید بگوییم که وی افتخاراتی هم کسب نموده است که در زیر عنوان می کنیم:

 

عزت اللهی عنوان بهترین بازیکن جوان تاریخ لیگ برتر ایران را به دست آورد . همچنین در این سن کمش عنوان برترین بازیکن رقابتهای تورنمنت جام ریاست جمهوری قزاقستان را به دست آورد. در این تورنمنت جایزه ۱۰ هزار دلاری بهمراه یک کاپ را از آن خود کرد. سعید عزت اللهی در ۲۰۱۷ به باشگاه رستوف روسیه شد و نخستین گل اروپایی این باشگاه رستوف را زد.

 

سعید-عزت-اللهی-در-اکران-فیلم-هزارپا

دوستی سعید عزت اللهی با ترلان پروانه

خبر ارتباط سعید عزت اللهی و ترلان پروانه از یک کامنت لو رفته، سعید زیر یکی از پست های ترلان در خصوص آخرین بازی وی نوشته بود:عالی بود بهترینم از همینجا بود که خبر ارتباط این دو لو رفت ولی چند وقتی بعد عزت اللهی در مصاحبه ای بیان کرد ترلان ایده ال هایم را نداشت با این حال به نظر می آید رابطه این دو بهم خورده و قرار نیست به ازدواج ختم شود.

 

 

 

علائق سعید عزت اللهی

● الگوی داخلی و خارجی:کریم باقری و پل پوگبا

● غذای مورد علاقه:استانبولی

● تفریح و سرگرمی مورد علاقه:بیلیارد و بولینگ

● بهترین دوست:بین فوتبالی ها سردار، جهانبخش و طارمی

● بهترین تیم خارجی:رئال مادرید 

● کتاب مورد علاقه:کتاب خاطرات فرگوسن

● خودرو محبوب:بی ام و  

● بیش تر از همه از چی میترسی:ارتفاع

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۳۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    من انقد سعید رو دوست دارم که حتی بخاطرش زبان اسپانیایی یاد گرفتم ورزشم هم شروع کردم .من قبلا انقد از استانولی بدم میومد ولی چون الان فهمیدم این غذارو دوست داره دیگه عاشق استانبولی شدم.عاشقشممممم