شمانیوز
شما نیوز

جام ملت های آسیا

پخش زنده دیدار فوتسال ایران و چین

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):تیم ملی فوتسال ایران در دومین دیدار خود در مسابقات جام ملت های آسیا در ویتنام به مصاف چین خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، تیم فوتسال کشورمان پس از برتری 5 - 1 مقابل اندونزی در نخستین دیدار خود در جام ملت های آسیا امروز جمعه از ساعت 16 به وقت تهران با تیم قدرتمند چین دیدار خواهد کرد.

حریف ایران در نخستین دیدار خود با نتیجه 2 - 1 مغلوب استرالیا شده و برای جبران این شکست به مصاف تیم کشورمان خواهد رفت. در مقابل خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی که از عملکرد شاگردانش برابر اندونزی ابراز رضایت کرده، دیدار با چین را مسابقه ای دشوار دانسته و از بازیکنانش خواسته تا با تمام توان در این دیدار حاضر شوند. وی تاکید کرده دیگر هیچ مسابقه ای آسان نیست و برای موفقیت باید نهایت تلاش تیمی را بکار گرفت.

تیم فوتسال کشورمان در گروه B رقابت های جام ملت های آسیا با تیم های اندونزی، چین و استرالیا همگروه است. نتیجه زنده: ایران نتیجه را در نیمه اول با نتیجه 6 بر صفر برد. نيمه دوم بازي از ساعت 16:45 آغاز شد. حدود 10دقیقه از نیمه دوم بازی سپریشده است و ایران با نتیجه 10بر صفر جلو است. بازی با نتیجه 12 بر 0 به نفع ایرن به پایان رسید

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied