شمانیوز
شما نیوز

توهین زشت کی روش به هواداران پرسپولیس! +عکس

طعنه اینستاگرامی کارلوس کی روش به برانکو و طرفداران پرسپولیس

توهین زشت کی روش به هواداران پرسپولیس! +عکس
به گزارش شمانیوز: کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از برد پرگل مقابل یمن در جام ملت های آسیا با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرام خود به برانکو سرمربی تیم پرسپولیس طعنه زد.

عکس ؛ توهین زشت کی روش به هواداران پرسپولیس !

کارلوس کی روش نوشت: "درحالیکه ۶۵ تا ۷۰ میلیون ایرانی برای ما دعا می‌کنند یک آدم باهوش از عراق و سرمربی اش تعریف می‌کند. بسیار عالی. هیچ چیزی ما را ناراحت نمی‌کند. به بازیکنانم تبریک می‌گویم. برد خوبی مقابل یمن داشتیم و اکنون باید روی بازی با ویتنام تمرکز کنیم. " ظاهرا شعار تیم ملی فراموش شده؛ ۸۰ میلیون نفر، یک ضربان، نه ۶۵/۷۰ میلیون!
بیشتر بخوانید : دروغ بزرگ مدیران پرسپولیس به هواداران + سند پی نوشت: همگان در خاطر دارند که پیش از شروع جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات، کارلوس کی روش در پیامی از تمام فوتبال دوستان ایرانی درخواست آتش بس کرده بود، اما حالا کی روش پس از یک مصاحبه شاید نه چندان مشکل دار از برانکو گویا همه چیز را فراموش کرده و در پیامی تند برانکو را مورد هجمه انتقاد خود قرار داد.
اما برخی از کاربران فضای مجازی پس از انتشار این پیام کی روش به نکته ریزی اشاره کردند. از نگاه این دسته، نکته مهمتر در متن این پیام، نه حمله به برانکو که پایین آوردن ارزش و اعتبار تعداد هواداران بی شمار پرسپولیس بود. در پیام کنایه آمیز کی روش برای اینکه تعداد هواداران بیشمار و میلیونی پرسپولیس (که در کنار استقلال و تراکتورسازی، پرهوادارترین تیم‌های ایران هستند) پایین آورده شود شعار هشتاد میلیون ایرانی یک ضربان را به شکل طعنه آمیزی به شعار ۶۵/۷۰ میلیون ایرانی تغییر داد. از نگاه این عده، این یعنی اینکه از نگاه کارلوس کی‌روش تنها حدود ۱۰ الی ۱۵ میلیون هوادار برای برای تیم فوتبال پرسپولیس وجود دارد. از نگاه هواداران پرسپولیس، این پیام کی روش، توهین زشتی به آن‌ها بوده است. جدای از هر نظری، معتقدیم‌ای کاش کارلوس کی روش و برانکو حداقل در این فضای امیدبخش برای تیم ملی فوتبال ایران از هر گونه تنش دوری کنند و امیدواریم که هر چه زودتر این اتفاقات روی زشت خود را از فوتبال ایران برگرداند که دود آتش این نوع از اختلاف افکنی‌ها تنها به چشم تیم ملی و فوتبال ایران می‌رود. پارس فوتبال

شما می توانید در انتهای این خبر(قسمت نظرات) نقطه نظر خود را در اختیار سایر خوانندگان مطلب قرار دهید

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied