شمانیوز
شما نیوز

پیام مهم مسلمان برای برانکو و کی روش!

خرید جدید سپاهان بازار نقل و انتقالات را تکان داد و خیلی‌ها را شوکه کرد.

پیام مهم مسلمان برای برانکو و کی روش!
خبرورزشی نوشت : محسن مسلمان که یک روز پس از جدایی از ذوب آهن، اعلام کرد اگر علیرضا منصوریان او را بخواهد، حاضر است فقط با سالی هزار تومان برایش بازی کند، راه خود را کج کرد و به پرسپولیس رفت. البته قبل از این اتفاق با پیام صادقیان در رسانه‌ها وارد دعوای بزرگی شد و خود را یک استقلالی دو آتشه خطاب کرد، ولی در پرسپولیس دوباره اوج گرفت تا جایی که همه یادشان رفت وقتی تحت قرارداد فولاد خوزستان بود، به یک سکونشین محض تبدیل شد، اما برانکو به او بال داد تا لقب «مهندس» را به سینه اش سنجاق کند.
مسلمان، اما به خاطر ایجاد درگیری در عربستان و اعتراض به نیمکت نشینی یا تعویض‌های سریع خود، در پرسپولیس نیز به یک نیمکت نشین محض بدل شد آن هم در زمانی که سرخپوشان با محرومیت از نقل و انتقالات مواجه شدند و تیم برای قهرمانی و پیشرفت، به همه بازیکنانش احتیاج داشت؛ درست در همان زمان، مسلمان به نیمکت پرسپولیس گره خورد و این گره تا پایان فصل باز نشد.
پیام مهم مسلمان برای برانکو و کی روش!
بازیکن محبوبِ سکوها، در پایان فصل هفدهم از پرسپولیس رفت. اتفاقی که کاملا قابل حدس بود. او به ذوب آهن برگشت؛ تیمی که فوتبالش را به آن مدیون است. خیلی‌ها فکر می‌کردند «مهندس» دوباره اوج می‌گیرد، اما بعد از یکی، دو بازی عالی، همه چیز عوض شد و شاهد دوران افت دوباره مسلمان بودیم. زمان گذشت و بالاخره منصوریان هدایت ذوبی‌ها را برعهده گرفت. همان مربی‌ای که مسلمان قول داده بود حاضر است به خاطرش، با سالی هزار تومان بازی کند، ولی منصوریان که در تیم امید، سابقه همکاری با محسن را داشت هم نتوانست با این بازیکن کنار بیاید. در همین شرایط، خبر رسید مسلمان از فوتبال بازی کردن، خسته شده و می‌خواهد خداحافظی کند، چون دنبال راهی برای مهاجرت به کشوری دیگر و ترک ایران برای همیشه است! البته با این حرف و حدیث ها، روند جدایی این بازیکن از ذوب آهن تسهیل شد و او یک روز بعد از فسخ قرارداد با سبزها، به سپاهان اصفهان پیوست. اتفاقی که بازار نقل و انتقالات را یک تکان اساسی داد و خیلی‌ها را شوکه کرد.
از این‌ها گذشته، پیام اینستاگرامی مسلمان پس از حضور در سپاهان در نوع خود بسیار جالب به نظر می‌رسد. او در پیام خود نوشت: «گاهی هزار دوره دعا بی اجابت است / گاهی نگفته قرعه به نام تو می‌شود. امروز یکی از مهمترین روز‌های زندگی ام رقم خورد، خدا را مثل همیشه شاکرم که هیچ موقع و در هیچ شرایطی تنهایم نگذاشته، و قبل از هر چیز یک تشکر ویژه ازتمام خانواده ام در باشگاه ذوب آهن، کسانی که همیشه مهر ومحبتشان را ازکودکی تا همین امروز (با همه خوبی‌ها و بدیهایم) با تمام وجودم حس کرده ام، ودر پایان از مسئولین باشگاه بزرگ سپاهان بالاخص امیرخان قلعه نویی و جناب آقای مهندس تابش هم به خاطر اعتماد به من بسیار سپاسگزارم، امیدوارم بتوانم با تمام وجود تمام خواسته هایشان را برآورده کنم، و در شاد کردن دل هواداران فهیم اصفهانی نقش بسزایی داشته باشم، برای من افتخار بزرگی است بازی کردن در تیم محبوب سپاهان و شاگردیِ مربی بزرگی، چون امیرخان قلعه نویی.» جمله آخر را دوباره بخوانید؛ او انگار با این جمله، می‌خواهد پیام مهمی برای برانکو و حتی کارلوس کی روش بفرستد. بالاخره برانکو و قلعه نویی در صدرجدول، رقبایی برای قهرمانی هستند و از سوی دیگر، قلعه نویی موجه‌ترین منتقد کی روش بین کارشناسان فوتبالی به حساب می‌آید. به نظر می‌رسد مسلمان با تاکید بر اینکه شاگردی قلعه نویی، یک افتخار برایش محسوب می‌شود، به نوعی برانکو و کی روش را به چالش کشید. حال سوال اینجاست که آیا او زیر نظر قلعه نویی می‌تواند دوران اوج خود را دوباره آغاز کند؟
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied