شمانیوز
شما نیوز

رفتن مورینیو تاثیر زیادی در خوب شدن حال برادرم داشت

برادرِ پوگبا: پل یا به بارسا می‌رود یا رئال

برادر بزرگتر پل پوگبا می‌گوید رفتن مورینیو تأثیر زیادی در خوب شدن حال برادرش داشته است.

برادرِ پوگبا: پل یا به بارسا می‌رود یا رئال
خبرورزشی نوشت : فلورانتَن پوگبا، برادر بزرگتر پل پوگبا، دوباره کارش را در عرصه فوتبال از سر گرفت؛ او که قریب به ۶ فصل برای سنت‌اتین در فوتبال فرانسه بازی کرد بعد از چند وقتی که تیم نداشت حالا به باشگاه الچه در رقابت‌های دسته دوم لالیگا پیوسته و امید زیادی دارد به همراه این تیم موفقیت فوتبالی به دست بیاورد. روزنامه آس هم به همین خاطر به سراغ او رفته و درباره پل پوگبا، ستاره‌ای که این روز‌ها در یونایتد بازی می‌کند چند سؤال پرسیده است. ماتیاس، فلورانتن و پل، هر سه فرزند خانواده پوگبا هستند که به فوتبال و پینگ‌پنگ علاقه زیادی دارند؛ آن‌ها از گینه راهی فرانسه شدند و حالا طعم بازی در هر دو تیم ملی را می‌چشند؛ فلورانتن برای گینه و پل پوگبا برای تیم ملی فرانسه. برادر پوگبا در صحبت‌هایش ابتدا از کودکی‌شان حرف می‌زند می‌گوید: «مادرمان ما را از گینه به پاریس آورد تا در پی زندگی بهتری باشیم. او به عنوان نظافتچی کار می‌کرد و ما در مدرسه و خیابان بازی می‌کردیم. ماتیاس و من هر دو پینگ‌پنگ را خیلی دوست داشتیم.
پل، اما از ۶ سالگی فوتبال را شروع کرد و به عنوان مهاجم بازی کرد. وقتی ما کله اش را تراشیدیم دقیقاً شبیه تیری آنری شد. این‌قدری که به او گفته بودیم باید مثل آنری گل بزنی دیوانه شده بود! زمانی که قد و هیکلش رشد کرد دیگر به عنوان یک هافبک به بازی ادامه داد».
سه پسر خانواده پوگبا در شرایطی به فوتبال علاقه‌مند شده‌اند که به نظر می‌رسد این رشته ورزشی در خون آنهاست. فلورانتن می‌گوید: «پدرم فوروارد بود و مادرم هافبک هجومی و البته کاپیتان تیم گینه بود. با این حال زمانی که ما ورزش را شروع کردیم خیلی به تنیس روی میز علاقه نشان دادیم. پل با وجود اینکه از ما دو تا کوچکتر بود، ولی خیلی روحیه جنگندگی داشت.
هر سه تای ما در یک تورنمنت بازی کردیم و به ترتیب هم نفرات اول تا سوم شدیم». پینگ‌پنگ مربوط به زمان‌های کودکی است، ولی پل از زمانی که کارش را به عنوان فوتبالیست حرفه‌ای شروع کرده همواره مورد توجه بوده؛ او سرانجام در رفت و برگشتی به یونایتد رقم ۱۰۰ میلیون یورو هزینه برداشت و برای خودش در بازه‌ای از زمان، گران‌قیمت‌ترین بازیکن دنیا شد. حضورش در یونایتد البته با مورینیو همراه شد که زیاد با هم رابطه خوبی نداشتند. هر روز خبر می‌رسید که پل با مورینیو چالش دارد و قرار است این باشگاه را ترک کند.
برادرِ پوگبا: پل یا به بارسا می‌رود یا رئال با رفتن مورینیو، اما شرایط عوض شده و حالا پل دوباره لبخند به لب دارد و به نظر می‌رسد از حضورش در یونایتد راضی است. برادر پل هم با تأیید چنین موضوعی می‌گوید: «رفتن مورینیو تأثیر زیادی در خوب شدن حال برادرم داشت. او قبلاً خوشحال نبود و همه می‌توانستند متوجه چنین موضوعی شوند. حالا زیر نظر سولشائر همه چیز بهتر شده. برادم خودش را شناخته و روحیه بهتری پیدا کرده است».
فلورانتن، اما می‌گوید پل می‌تواند روزی به فوتبالش در اسپانیا ادامه دهد و به این کشور بیاید. او می‌گوید: «فقط سه تیم هستند که می‌توانند بازی پل را بهتر کنند و در پیشرفت بیشتر او مؤثر شوند: من‌سیتی، بارسلونا و رئال مادرید. به سیتی که نمی‌تواند برود پس حتماً به اسپانیا می‌رود تا برای رئال یا بارسا بازی کند». البته همه از علاقه پوگبای معروف‌تر به تیم بارسلونا خبر دارند. نه تنها پل، بلکه دو برادر دیگر هم شیفته بازی بارسا هستند. «ما هر جا که باشیم بازی بارسلونا را از طریق تلویزیون نگاه می‌کنیم یا اینکه اگر فرصتی دست بدهد به نوکمپ می‌رویم».
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied