شمانیوز
شما نیوز

توضیحات عامل باخت استقلال مقابل پرسپولیس

هافبک استقلال از تصمیمی که در بازی با پرسپولیس در لحظه برای زدن ضربه چیپ پنالتی گرفته از هواداران این تیم عذرخواهی می‌کند.

توضیحات عامل باخت استقلال مقابل پرسپولیس
به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از خبرورزشی: فرشید اسماعیلی در مورد اتفاقی که در صحنه پنالتی رخ داد گفت: باور کنید در یک صدم ثانیه تصمیم گرفتم و شاید بتوانم بگویم یک لحظه خون به مغزم نرسید و در یک صدم ثانیه ترجیح دادم ضربه را به صورت چیپ بزنم تا علیرضا بیرانوند نتواند مسیر توپ را بخواند.
توضیحات عامل باخت استقلال مقابل پرسپولیس
او ادامه داد: همان طوری که گفتم واقعا در یک لحظه خون به مغزم نرسید و یک تصمیم در صدم ثانیه گرفتم که باعث شد بهترین فرصت استقلال برای بازگشت به بازی از دست برود و از این بابت از همه عذر خواهی می‌کنم. باور کنید نه فقط من بلکه تمام بازیکنان تیم تلاش کردند که هواداران را خوشحال کنند و وقتی دیدم هواداران به خاطر پنالتی من با چشم گریان به خانه رفتند از ناراحتی نمی‌دانستم چه کنم و واقعا هنوز هم در شوک پنالتی هستم که از دست دادم. هافبک استقلال در پایان گفت: از وقتی که به استقلال آمدم و پیراهن این تیم بزرگ را بر تن کردم تمام تلاشم را کردم در همه بازی‌ها بهترین عملکردم را داشته باشم و حالا هم می‌گویم اگر حضور من در این تیم باعث ناراحتی هواداران می‌شود همین الان حاضرم بروم و دیگر بازی نکنم و مطمئن باشید حتی اگر تا پایان فصل هم بابت این اشتباه روی نیمکت بنشینم یک کلمه هم حرف نخواهم زد و فقط برای موفقیت استقلال بزرگ تلاش می‌کنم. فرشید اسماعیلی در مورد شکست امروز این تیمش برابر پرسپولیس هم می‌گوید: در بازی که اصلا حق ما شکست نبود شکست خوردیم و باز هم بی رحمی فوتبال رویش را به ما نشان داد. همه ما ناراحتیم و اصلا نمی‌دانیم باید چه کار کنیم، اما ما هنوز هم اختلاف زیادی با صدر جدول نداریم و قول می‌دهم که تمام تلاش‌مان را می‌کنیم در بازی‌های بعدی ۵ امتیاز عقب افتاده را جبران کنیم تا شاید بتوانیم یک جام خوش رنگ به هواداران خوب تیم‌مان هدیه کنیم. باز هم بابت اتفاق‌هایی که در این بازی افتاد عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم بتوانم روزی این اشتباه را جبران کنم و دوباره به بازیکن مورد نظر هواداران استقلال تبدیل بشوم. ضمنا فرشید اسماعیلی در گفت و گویی دیگر با سایت باشگاه استقلال اعلام کرد: در جلسه فنی قبل از بازی آقای شفر به منشا گفت: که، چون بیرانوند نحوه پنالتی زدن تو را بلد است این بازی پنالتی نزن. در صحنه پنالتی هم مهدی رحمتی حرف‌های آقای شفر را به منشا تاکید کرد و هرگز نگفت پنالتی را من بزنم.
پنالتی استقلال توسظ فرشید اسماعیلی
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied