شمانیوز
شما نیوز

ترکیب استقلال مقابل سایپا اعلام شد + ساعت بازی

تیم فوتبال استقلال با یازده بازیکن به مصاف تیم سایپا می‌رود.

ترکیب استقلال مقابل سایپا اعلام شد + ساعت بازی
به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ورزش سه: ترکیب استقلال برای دیدار با سایپا در شرایطی اعلام شد که با تصمیم شفر و بعد از اتفاقات حاشیه‌ای رخ داده در دیدار قبلی برابر پرسپولیس، آبی پوشان ۴ تغییر در ترکیب خود دارند.
ترکیب استقلال مقابل سایپا اعلام شد + ساعت بازی
در این دیدار سید حسین حسینی جانشین مهدی رحمتی درون دروازه شده تا برای سومین مرتبه در فصل جاری برابر سایپا به میدان برود. حسینی در دور رفت نیز دروازه بان استقلال بود و آبی‌ها در آن دیدار موفق به شکست حریف خود شدند. زوج خط دفاعی استقلال با حضور پژمان منتظری و روزبه چشمی شکل می‌گیرد و در دو سمت خط دفاع شاهد حضور میلاد زکی پور و فرشاد محمدی مهر هستیم تا به این ترتیب محمدی مهر بعد از هفته‌ها سکو نشینی، به ترکیب اصلی اضافه شود. در خط میانی تغییرات، اما قابل پیش بینی بود؛ با تصمیم سرمربی استقلال داریوش شجاعیان جاشین فرشید باقری شده است و با حضور علی کریمی، آیاندا پاتوسی این ۳ نفر در خط میانی حضور خواهند داشت. فرشید اسماعیلی از ترکیب استقلال خارج شده تا به این ترتیب مرتضی تبریزی با حضور در ترکیب چهارمین تغییر تیم شفر نسبت به دربی باشد. گادوین منشا و ایسما دو بازیکن دیگر خط حمله استقلال هستند که از ابتدا به میدان خواهند رفت. به این ترتیب مهدی رحمتی، آرمین سهرابیان، فرشید باقری و فرشید اسماعیلی نسبت به دیدار دربی از ترکیب استقلال خارج شدند تا به این ترتیب حسین حسینی، فرشاد محمدی مهر، داریوش شجاعیان و مرتضی تبریزی جانشین آن‌ها شوند. ترکیب استقلال برابر سایپا به شرح زیر است: حسین حسینی، پژمان منتظری، روزبه چشمی، فرشاد محمدی مهر، میلاد زکی پور، علی کریمی، داریوش شجاعیان، پاتوسی، مرتضی تبریزی، منشا و ایسما.
ترکیب استقلال مقابل سایپا اعلام شد + ساعت بازی
دو تیم استقلال و سایپا از ساعت 17:45 امروز در ورزش گاه ازادی به مصاف هم خواهند رفت . این بازی در حالی برگزار می شود که استقلال ی ها به این برد به شدت احتیاج دارند .
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied