شمانیوز
شما نیوز

سپاهان و تراکتور سازی به شاگردان برانکو می رسند ؟

تراکتورسازی، پدیده و سپاهان در بازی‌های فردای خود تمام تلاش شان را برای کم کردن فاصله با پرسپولیس در صدرجدول انجام می‌دهند.

سپاهان و تراکتور سازی به شاگردان برانکو می رسند ؟
به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از ورزش سه : بردی که پرسپولیس امروز در شهرقدس مقابل پیکان کسب کرد، باعث شد تا فاصله این تیم با تراکتورسازی و سپاهان به ۵ امتیاز برسد و حالا این دو تیم به علاوه پدیده ۴۲ امتیازی در صدد هستند تا هرطور شده فاصله شان با سرخ پوشان تهرانی را کم کنند.
سپاهان و تراکتور سازی به شاگردان برانکو می رسند ؟
در ادامه رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر ۳ تیم مدعی لیگ برتر بازی‌های خود را فردا انجام می‌دهند. بر این اساس پدیده در اهواز میهمان فولاد خوزستان است، تراکتور از نفت آبادان پذیرایی می‌کند و سپاهان در قائمشهر به مصاف نساجی مازندران می‌رود. در چنین شرایطی مدعیان دیگر برای اینکه در کورس قهرمانی باقی بمانند، چاره‌ای جز برد در بازی‌های روز جمعه خود ندارند. آن‌ها خوب می‌دانند در صورتی که نتوانند حریفان شان را از پیش رو بردارند، فاصله شان با صدرجدول زیاد می‌شود که شاید دیگر نتوان آن را جبران کرد. در بین بازی‌های مذکور روی کاغذ به نظر می‌رسد تراکتورسازی با توجه به بهره بردن از امتیاز میزبانی کار راحت تری نسبت به پدیده و سپاهان داشته باشد، اما به هر ترتیب این دو تیم نیز برای کسب ۳ امتیاز بیرون از خانه تمام تلاش شان را خواهند کرد. باید منتظر ماند و دید جمعه حساس لیگ برتر در نهایت با چه نتایجی به پایان می‌رسد و چه اتفاقاتی در آن‌ها رقم خواهد خورد.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied