شمانیوز
شما نیوز

عذرخواهی رسمی ستاره استقلال از هواداران

مدافع چپ استقلال تهران گفت: خیلی‌ها تصور می‌کردند ما به الهلال می‌بازیم، ولی شکستش دادیم این بار هم ان‌شاءالله در اصفهان همه را غافلگیر می‌کنیم.

عذرخواهی رسمی ستاره استقلال از هواداران
به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از خبرورزشی ؛ میلاد زکی‌پور در دیدار با الهلال وظیفه سنگین بازی در دفاع چپ را بر‌عهده داشت تا در کانال حرکتی راست الهلال مقابل بازیکنان نامی این تیم بایستد. اشتباهی که او در دفع توپ در دقیقه ۷۱ داشت منجر به گلزنی گومیس شد و این بازیکن بابت همان اتفاق به شدت ناراحت بود. او در دوحه با خبرنگار خبرورزشی درباره این دیدار و اشتباهی که رخ داد، حرف زد.
* پیروزی خوبی به دست آوردید. انتظارش را داشتید؟ ما برای برد به دوحه رفته بودیم. کسب یک امتیاز از دو بازی قبلی وضعیت ما در جدول گروه را خراب کرده بود و هر طور بود باید این دیدار را می‌بردیم.
* اما با الهلال، صدرنشین گروه تان بازی داشتید؟ بله! ما با صدرنشین گروه بازی داشتیم، ولی ما همین تیم را در دو بازی فصل قبل شکست داده بودیم و این باور را داشتیم که با ارائه تاکتیک‌های تیمی می‌توانیم باز هم آن‌ها را شکست بدهیم. گل زودهنگامی هم که علی کریمی زد، کمک کرد تا الهلال بیش از قبل از تیم ما بترسد و در ادامه با گل آقاپژمان این برتری را تثبیت کردیم.
عذرخواهی رسمی ستاره استقلال از هواداران
* برنامه تان در این دیدار چه بود؟ ما باید از جلو حریف را پرس می‌کردیم و این نوع فوتبال در شرایطی که تقریباً هر سه روز در میان در حال بازی کردن هستیم کار را برای ما دشوار می‌کند. با این همه، پرسینگی که از ابتدا داشتیم کمک کرد تا الهلال زود گل بخورد و در نیمه دوم هم تلاش کردیم تا بازی را اداره کنیم.
* چه شد که گل خوردید؟ طبیعی بود که الهلال فشار بیاورد تا بازی را نبازد. آن‌ها چند تعویض هجومی هم داشتند. تا پیش از گل هم جووینکو و شلهوب که روبه‌روی من در راست الهلال بازی می‌کردند بار‌ها برای نفوذ جلو آمدند، ولی هر بار ناکام‌شان گذاشتم. گومیس هم خیلی به راست متمایل می‌شد.
* ولی روی گل اشتباه را تو انجام دادی؟ از این بابت خیلی متأسف شدم. نمی‌خواهم بهانه بیاورم، ولی من از دقیقه ۵۵ به بعد با ضربه‌ای که یکی از بازیکنان الهلال به عضله دوقلوی پایم زد، با درد بازی کردم.
* چه شد که دفعت ناقص شد؟ روی صحنه گل وقتی محمد (دانشگر) بلند شد ضربه را بزند یک درصد هم احتمال نمی‌دادم که به توپ نرسد برای همین وقتی یک‌مرتبه توپ از سرش رد شد و به من رسید، نتوانستم آن را درست دفع کنم و شرمنده هم‌تیمی‌ها و هواداران شدم. شک نکنید اگر نتیجه‌ای غیر از این رقم می‌خورد هرگز خودم را نمی‌بخشیدم، ولی گاهی بازیکنان بزرگ هم در مسابقه مرتکب اشتباه می‌شوند.
* فکر می‌کنی در بازی برگشت باز هم بتوانید الهلال را شکست بدهید؟ برگزاری بازی‌های فشرده در این مدت خیلی روی تیم تأثیر داشته و باید با ریکاوری خوب منتظر دیدار برگشت باشیم. البته فعلاً مهمترین چیز بازی برگشت با سپاهان است که باید هر طور شده این دیدار را هم با برد تمام کنیم.
* این نتیجه به دست می‌آید؟ همان‌طور که خیلی‌ها تصور می‌کردند ما به الهلال می‌بازیم، ولی شکستش دادیم این بار هم ان‌شاءالله در اصفهان همه را غافلگیر می‌کنیم.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied