شمانیوز
شما نیوز

قرارداد میلیاردی شفر با استقلال فاش شد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال حالا که به رده سوم رسیده و تراکتورسازی هم بازی اش را باخته و تیم جای سپاهان را گرفته شانس حداقل دومی را دارد، ولی به نظر می‌رسد نمی‌خواهند چنین اتفاقی بیفتد.

قرارداد میلیاردی شفر با استقلال فاش شد
به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از خبرورزشی : حسن روشن در خصوص ارزیابی‌اش از وضعیت کنونی استقلال گفت: وقتی استقلال می‌برد و خوب نتیجه می‌گیرد ما هم کمتر اذیت می‌شویم. خوشبختانه تیم دو بازی پشت هم را مقابل الهلال و سپاهان برده و وضعیت بهتر شد، اما من همیشه مشکلات را به شکلی دیگر می‌بینم.
وی در خصوص اختلاف شفر و خطیر که مدت‌ها است به وجود آمده و بر طرف نشده است گفت: باید دید سیاست فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال چیست؟ من نمی‌دانم تفکر مسئولان استقلال چیست، ولی شفر با استقلال قرارداد ۲۰ میلیاردی دارد و خیالش راحت است. شاید آقایان یادشان رفته او قرارداد دارد.
قرارداد میلیاردی و نجومی شفر با استقلال فاش شد
روشن افزود: یادم است زمانی که رایکوف سرمربی استقلال بود ما در یک بازی دو بر یک به پرسپولیس باختیم، ولی، چون ۴ امتیاز بیشتر از حریف داشتیم قهرمان شده بودیم. فردای آن روز تمرین تیم برگزار شد و مالک باشگاه در تمرین حاضر شد و با خنده به رایکوف گفت: شما قهرمان شدید، ولی تیم خوب نبود که باخت. همین حرف باعث شد رایکوف به رختکن برود و از جیب کتش قراردادش را در آورد و نشان مدیرعامل باشگاه داد. رایکوف به او گفت: من قرارداد دارم، ولی اگر نمی‌خواهی می‌روم. مدیرعامل آن زمان ترسید و گفت: شوخی کردم! حالا حکایت شفر است، او قرارداد دارد و پولش را می‌گیرد. شاید مسئولان باشگاه ۲۰ میلیارد دارند که به شفر بدهند.
پیشکسوت تیم استقلال در ادامه تاکید کرد: من نمی‌دانم چرا خطیر با شفر مشکل دارد، ولی رفتار‌ها باید قانع کننده باشد. اگر بر سر جذب بازیکن و مربی است که نه خطیر باید تصمیم بگیرد و نه شفر، شفر فقط می‌تواند در مورد چند بازیکن تصمیم بگیرد و بقیه را باید کمیته فنی به جمع بندی برسد. سال‌ها است فریاد می‌زنیم انتخاب بازیکنان باید بر عهده کمیته فنی باشد، ولی کو گوش شنوا؟ وی تاکید کرد: نمی‌دانم چرا تا الان می‌گفتند شفر خوب است، ولی حالا با او به مشکل خورده اند. همین حالا استقلال تا ۲ برد آورده از داخل باشگاه برای او مشکل درست می‌کنند. از نظر من استقلال حالا که به رده سوم رسیده و تراکتورسازی هم بازی اش را باخته و تیم جای سپاهان را گرفته شانس حداقل دومی را دارد، ولی به نظر می‌رسد نمی‌خواهند چنین اتفاقی بیفتد. شفر از خدایش است که الان باشگاه برای او مشکل درست کند، چون پول قراردادش را تا ریال آخر می‌گیرد. اگر او خطایی کرده باید به باشگاه احضار شود و توضیح بدهد نه اینکه علنا از داخل باشگاه علیه او تحرکات صورت بگیرد. بعضی مواقع مسئولان باشگاه فکر هواداران نیستند و فقط به خودشان فکر می‌کنند.
روشن ادامه داد: من علی خطیر را یکبار بیشتر ندیدم و همیشه می‌گویم همه آدم‌ها خوب هستند، اما فکر نمی‌کنم او تخصص فنی داشته باشد که در کار شفر دخالت کند. ظاهرا او حرف‌هایی زده است. اگر قرار است عملکرد فنی یک نفر مورد نقد قرار بگیرد باید کمیته فنی و افراد فنی در موردش نظر بدهند.
وی تصریح کرد: در این بین فتحی حتما به خطیر چنین اختیاری داده است وگرنه معاون باشگاه نمی‌تواند اینقدر راحت با سرمربی جنگ کند. ما که چنین چیز‌هایی ندیده بودیم. من طرفدار شفر نیستم و همه می‌دانند از روز اول مخالف او بودم، ولی در مقطعی که تیم برده و دوباره به جدول برگشته چرا باید اختلافات علنی شود؟
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied