شمانیوز
شما نیوز

نتیجه بازی بارسلونا و منچستر یونایتد + خلاصه بازی

بارسلونا با پیروزی ۳-۰ مقابل منچستریونایتد در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی، به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های چمپیونزلیگ صعود کرد.

نتیجه بازی بارسلونا و منچستر یونایتد + خلاصه بازی
به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از "ورزش سه"، آبی و اناری‌ها که در دیدار رفت با نتیجه ۱-۰ شیاطین سرخ را شکست داده بودند، در دیدار امشب کار سختی نداشتند و با یک پیروزی پرگل، راهی مرحله بعد شدند. منچستریونایتد بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی بازیکنان این تیم بودند که بر بازی تسلط داشتند. در دقیقه ۶ بود که روی تعلل مدافعان بارسا و حرکت اشتباه جرارد پیکه، می‌توانست یک موقعیت خطرناک روی دروازه بارسا ایجاد شود، اما مارک آندره تراشتگن توپ را دور کرد. در ادامه بازیکنان بارسا بر بازی مسلط شدند و بعد از چند موقعیت نصفه و نیمه، می‌توانستند در دقیقه ۱۱ به گل برسند. برخورد فِرِد با راکیتیچ را داور ابتدا پنالتی اعلام کرد، اما پس از استفاده از VAR، نظرش را تغییر داد و دستور به ادامه کار داد تا بارسا نتواند در همین ابتدای بازی به گل برسند.
دانلود
اما انتظار آبی و اناری‌ها برای رسیدن به گل چندان طول نکشید و آن‌ها در دقیقه ۱۶ به گل رسیدند. روی اشتباه اشلی یانگ بود که مسی پشت محوطه جریمه منچستریونایتد صاحب توپ شد و بعد از یک حرکت در عرض، با ضربه‌ای تماشایی توپ را به گوشه دروازه داوید دخیا فرستاد. منچستریونایتد هنوز از شوک گل اول خارج نشده بود که در دقیقه ۲۰، روی اشتباه بزرگ داوید دخیا، گل دوم را دریافت کرد. پرسینگ شدید بارسا باعث شد تا بازیکنان منچستریونایتد در زمین خودی توپ را از دست بدهند و مسی بعد از اینکه پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد، ضربه نه چندان محکمی زد که از زیر دست دخیا لغزید و وارد دروازه شد. برتری بارسا بعد از گل دوم هم ادامه داشت و چیزی نمانده بود که مسی در دقیقه ۲۶ گل سوم خود و تیمش را به ثمر برساند، اما ضربه او با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت. بعد از اینکه بازی برای دقایقی از تب و تاب افتاد و بیشتر در میانه زمین در جریان بود، بازیکنان بارسا بار دیگر توپ و میدان را در اختیار گرفتند؛ هرچند فشار زیادی روی دروازه منچستریونایتد وارد نمی‌کردند.
نتیجه بازی بارسلونا و منچستر یونایتد + خلاصه بازی
در دقیقه ۴۱، بارسا پشت محوطه جریمه صاحب یک ضربه آزاد شد و ارسال مسی، با ضربه سر راکیتیچ همراه شد که دخیا توپ را مهار کرد. در ثانیه‌های پایانی بازی روی حرکت تماشایی مسی و پاس در عرض آلبا، این سرخی روبرتو بود که صاحب موقعیت شد، ولی ضربه او که از داخل محوطه شش قدم زده شد را دخیا با یک واکنش عالی دفع کرد تا نیمه اول با همان دو گل به پایان برسد. نیمه دوم هم با حملات بارسا آغاز شد و چیزی نمانده بود که مسی، روی پاس سوارز، به گل سوم برسد، اما حضور به موقع اشلی یانگ، دروازه منچستریونایتد را نجات داد.
نتیجه بازی بارسلونا و منچستر یونایتد + خلاصه بازی
پس از سپری شدن دقایق ابتدایی، بازی متعادل شد و هر دو تیم حملاتی روی دروازه هم داشتند، اما موقعیت‌های ویژه روی دروازه‌ها ایجاد نمی‌شد. تا اینکه در دقیقه ۶۱، بارسا با ضربه دیدنی فیلیپ کوتینیو به گل سوم رسید. روی پاس عالی مسی به سمت چپ زمین بود که آلبا با یک حرکت خوب توپ را برای کوتینیو آماده کرد و ستاره برزیلی بارسا هم با شوت تماشایی، توپ را به گوشه دروازه منچستریونایتد فرستاد. سه دقیقه بعد، چیزی نمانده بود که مسی با یک ضربه برگردان دیدنی، اختلاف را به ۴ گل افزایش دهد، اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت. در ادامه روند بازی تغییر چندانی نکرد و همچنان بازیکنان بارسلونا بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند، اما موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد نمی‌کردند.
نتیجه بازی بارسلونا و منچستر یونایتد + خلاصه بازی
بازی با همین روند ادامه پیدا کرد و در دقیقه ۸۷ بود که سوارز می‌توانست گل چهارم را برای بارسا به ثمر برساند، اما ضربه او از بالای دروازه با اختلاف کمی به بیرون رفت. در دقیقه ۸۹، روی ارسال دیگو دالوت، چیزی نمانده بود که الکسیس سانچس با ضربه سر دروازه بارسا را باز کند، اما واکنش عالی تراشتگن، مانع از باز شدن دروازه آبی و اناری‌ها شد.
در وقت‌های اضافه، روی یک حمله سریع از بارسا، مسی صاحب یک موقعیت خوب شد، اما شوت او را دخیا با یک واکنش به موقع دفع کرد. در نهایت توپ دیگری از خط دروازه‌ها عبور نکرد و بازی با همان سه گل به سود بارسا به پایان رسید.
حجم ویدیو: 60.16M | مدت زمان ویدیو: 00:07:08
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied