شمانیوز
شما نیوز

افشاگری جدید کیروش از زمان حضورش در تیم ملی

کارلوس کی‌روش از ایران رفته. سرمربی تیم ملی کلمبیا شده. به نوشته رسانه‌های این کشور همه زمانش را برای موفقیت این تیم گذاشته، اما همچنان با ایران درگیر است.

افشاگری جدید کیروش از زمان حضورش در تیم ملی
به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از خبرورزشی، کی‌روش در سال‌های حضور در ایران مشکلات عدیده‌ای داشت. او بهترین‌ها را برای تیم ملی می‌خواست و به همین خاطر گهگاه با فدراسیون فوتبال به مشکل می‌خورد. با این حال او در دوره تاج رابطه خوبی با رئیس فدراسیون داشت و آن‌ها همواره به حمایت از هم می‌پرداختند. حالا، اما رابطه این دو شکرآب شده است. کارلوس کی‌روش ظاهراً به این دلیل که تاج جواب ایمیل‌هایش را نداده و به او بی‌احترامی کرده، تصمیم گرفته تا رسماً به فیفا از ایران شکایت کند.
حالا یکی از چیز‌هایی که کی‌روش روی آن اصرار دارد و تأکید می‌کند عامل حذف ایران در جام ملت‌ها بود، اردو در قطر است. قبل از جام ملت‌ها و بعد از رایزنی مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال با قطر، این کشور قبول کرد به صورت رایگان کمپ اسپایر را در اختیار ایران قرار دهد. ابتدا نظر کی‌روش روی برگزاری اردو در کشور امارات بود. او در این باره با تاج حرف زد و خواست تا اردوی نهایی در این کشور باشد.
افشاگری جدید کیروش از زمان حضورش در تیم ملی
بعد از بررسی‌ها رئیس فدراسیون به کی‌روش گفت به خاطر مشکلات مالی نمی‌توانند اردوی تیم ملی را در آنجا برگزار کنند. کی‌روش پای پول‌های ایران را در فیفا وسط کشید ولی در نهایت کار به جایی نرسید و تیم ملی به قطر رفت. اردوی نهایی تیم ملی در اسپایر برگزار شد که از نظر کی‌روش ایران امنیت تاکتیکی نداشت. در اطراف محل تمرین تیم ملی ساختمان بلند کم نبود و اگر تیمی می‌خواست، با دوربین‌های حرفه‌ای به طور کامل می‌توانست تمرین ایران را ضبط و ثبت کند. کارلوس بعد از حذف ایران از جام ملت‌ها مصاحبه خاصی با خبرنگاران نداشت ولی به نزدیکانش می‌گفت اردو در قطر اشتباه بود. حالا هم وقتی در این باره از سرمربی سابق تیم ملی سؤال می‌کنیم، می‌گوید: «بله، من موافق اردوی قطر نبودم و نباید به این کشور می‌رفتیم تا اردو برگزار کنیم. در واقع ما تیم‌مان را به طور کامل در اختیار همه قرار دادیم و نباید چنین اشتباهی می‌کردیم.
در واقع مسبب این اتفاق هم فدراسیون فوتبال و مهدی تاج بود. نباید به قطر می‌رفتیم.» باید دید توضیح فدراسیون فوتبال در مقابل حرف‌های کی‌روش چیست؟ آیا تاج هم این اظهارات را تأیید می‌کند یا نه؟ در آن روز‌ها کی‌روش گفته بود اولین گزینه ایران سفر به امارات و برگزاری اردو در این کشور است ولی مشکل اینجا بود که آن‌ها قبول نکردند از دیدار دوستانه تیم ملی میزبانی کنند. قطر، اما هم کمپ اسپایر را در اختیار تیم ملی قرار داد و هم یک بازی دوستانه با تیم ملی برگزار کرد. در واقع مشکلات سیاسی موجود بین ایران و امارات هم در برگزاری اردو در قطر اثر زیادی داشت.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied