شمانیوز
شما نیوز

بیل به زور می خواهد در رئال بماند

گرت بیل یک بار دیگر برای سران رئال پیغام فرستاد که قصد جدایی در انتهای فصل را ندارد.

بیل به  زور می خواهد در رئال بماند
به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از "ورزش سه"، یک سال پیش در شهر کیف و پس از قهرمانی شماره ۱۳ رئال در لیگ قهرمانان بود که گرت بیل پیش از جشن قهرمانی و در یک مصاحبه از علاقه خود برای جدایی خبر داد. او که در مقطع پایان فصل گذشته نیمکت نشین شده بود، قصد داشت در تابستان ۲۰۱۸ به تیمی دیگر برود، اما استعفای زیدان و سپس جدایی رونالدو باعث تغییر عقیده او شد. گرت بیل به گمان بسیاری قرار بود جانشین رونالدو و رهبر رئال در زمین باشد، اما نه تنها اینطور نشد که به فاصله ۵ بازی تا انتهای لالیگا، بیل به سوژه اعتراضات هواداران رئال در سانتیاگو برنابئو بدل شده است. در بازی اخیر برابر بیلبائو او در اولین لمس توپش با سوت‌های اعتراضی مواجه شد.
بیل به زور می خواهد در رئال بماند روز گذشته نشریه مارکا گزارشی در مورد بیل منتشر کرد که در آن ادعا شده بود سران رئال قصد دارند به طور قطع به همکاری با این بازیکن خاتمه دهند و اگر تیمی برای جذب دائمی او پیش قدم نشود حتی حاضر به انتقال قرضی ستاره ولزی نیز هستند.
امروز آاس در گزارشی دیگر ادعا کرد که بیل پس از انتشار این خبر برای سران رئال پیغام فرستاده است که هیچ علاقه‌ای برای جدایی ندارد و می‌خواهد در رئال بماند. او قطعا انتقال قرضی را رد خواهد کرد و اگر در نهایت مجبور به جدایی شود، به صورت دائمی این کار را انجام خواهد داد. قرارداد بیل تا ۲۰۲۲ اعتبار دارد. رئالی‌ها برای تامین بخشی از هزینه جذب ستاره هایی، چون ادن هازارد، لوکا جوویچ و پوگبا قصد فروش بیل را دارند، اما هنوزهیچ تیمی برای جذب ستاره ولزی پیشنهاد نداده است!
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied