شمانیوز
شما نیوز

پیش بازی دیدار برگشت استقلال و الهلال

استقلال در اولین بازی دور برگشت به دیدار الهلال عربستان می‌رود.

پیش بازی دیدار برگشت استقلال و الهلال
به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از وب سایت نود، در چارچوب هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، استقلال به دیدار الهلال عربستان می‌رود. الهلال با ۶ امتیاز صدرنشین گروه c. مسابقات است و استقلال با ۴ امتیاز در کنار الدحیل در رتبه سوم جای دارد. هر ۲ تیم در لیگ کشورشان در رده دوم قرار دارند، ولی با این تفاوت که الهلال یک بازی کمتر از تیم صدرنشین دارد و به قهرمانی بسیار خوش‌بین است. فرم فعلی دو تیم کاملاً متفاوت است، استقلال پس از پیروزی ارزشمند در بازی رفت برابر الهلال، در لیگ دو برد حیاتی مقابل سپاهان و ماشین‌سازی بدست آورد تا در شرایط آرمانی پا به این دیدار بگذارد. الهلال، اما پس از شکست برابر استقلال در فینال جام زاید مغلوب النجم تونس شد. شرایط برای آبی‌پوشان ریاض به گونه‌ای رقم خورده است که زوران مامیچ روی لبه تیغ قرار گرفته و احتمال برکناری این سرمربی وجود دارد. مامیچ مربی آشنا برای تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شود. این مربی که پیروزی تاریخی ۶ بر یک با العین را برابر استقلال در کارنامه خود دارد در مجموع ۷ بار با تیم‌های ایرانی دیدار داشته که حاصل آن ۲ پیروزی، ۳ تساوی و ۲ شکست بوده که هر ۲ باخت را مقابل استقلال متحمل شده است.
پیش بازی دیدار برگشت استقلال و الهلال
استقلال و الهلال از جمله باسابقه‌ترین و پرافتخارترین تیم‌های فوتبال آسیا محسوب می‌شوند. الهلال که تیمی قدرتمند در قاره کهن محسوب می‌شود برابر آبی‌پوشان تهران اکثراً ناکام بوده‌اند. استقلال با ۴ بار غلبه بر الهلال رکورددار پیروزی بر این تیم در تاریخ مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیاست. استقلال در ۳ جدال برابر الهلال به پیروزی رسیده است و در این دیدار به دنبال چهارمین برد پیاپی است. استقلال در صورت پیروزی در این دیدار بالاتر از الهلال در جدول گروه قرار خواهد گرفت و حتی شانس صدرنشینی نیز دارد که این موفقیت بزرگی برای تیمی که در گروه مرگ این فصل لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته محسوب می‌شود.
۳ اردیبهشت ۱۳۹۸-ساعت ۱۹:۳۰
رتبه در لیگ داخلی: استقلال:دوم الهلال:دوم رتبه در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا: استقلال:سوم الهلال:اول
۵ بازی آخر در لیگ: استقلال:برد، برد، مساوی، باخت، برد الهلال:برد، برد، باخت، مساوی، مساوی نحوه حضور در مسابقات: استقلال:قهرمان جام حذفی ایران الهلال: قهرمان لیگ عربستان
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied