شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل پرسپولیس پنهان کاری می‌کند!

​پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیبس با اشاره به سختی‌هایی که جانشین برانکو در این تیم خواهد داشت گفت: امیدوارم سرمربی برای سرخپوشان انتخاب شود که بتواند نتایج آبرومندانه‌ای کسب کند.

مدیرعامل پرسپولیس پنهان کاری می‌کند!

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از مجتبی محرمی ، درباره مذاکره مدیران پرسپولیس با گزینه های مربیگری این تیم در استانبول گفت: حیف شد یحیی گل محمدی به پرسپولیس نیامد. او از هر لحاظ لایق بود تا سرمربی پرسپولیس شود. همین موضوع باعث شد تا آقایان به استانبول بروند و بدون هیچ نتیجه ای هم برگردند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره شرایط کار کردن جانشین برانکو در پرسپولیس تصریح کرد: دیگر نباید از پرسپولیس انتظار قهرمانی داشت. برانکو سه سال قهرمان شده و طبیعی است هر مربی دیگری جای او بیاید تحت فشار خواهد بود. این تیم با کوچک‌ترین تزلزل به کوهی از مشکلات برخورد خواهد کرد. حالا اگر یحیی باشد واقعاً بهتر از هر گزینه داخلی و خارجی می تواند جو پرسپولیس را حفظ کند.

وی در ادامه راجع به ابهام در پرونده خروج برانکو از پرسپولیس افزود: کسی نمی داند چه اتفاقاتی در باشگاه پرسپولیس افتاده است. آنچه مشخص است آقای عرب به عنوان مدیرعامل پرسپولیس پنهان کاری می کند. او باید روشن و شفاف بگوید اگر پول برانکو را آماده کرده اید یا پولش را واریز کرده اید فیلمش را نشان دهید. یکسری آقایان بدون اینکه از علم مدیریت ورزش چیزی بدانند در مسندهای مهم قرار می گیرند و کسی هم نیست از آنها بازخواست کند.

محرمی در ادامه راجع به حضور آندره‌آ استراماچونی در راس کادرفنی استقلال تهران نیز صحبت کرد و گفت: پرسپولیس یک مربی به اسم استانکو داشت. او همه کار می کرد. بدنسازی پرسپولیس با این مربی بود. آنالیز را هم خودش انجام می داد. کاملاً به یاد دارم که دروازه بان ها را هم خودش تمرین می داد اما حالا هر مربی خارجی با یک اتوبوس دستیار و آنالیزور به ایران می آید.

وی در ادامه راجع به چهره فتوژنیک این مربی نیز اظهارنظر کرد و گفت: شاید خیلی ها بگویند خوش تیپ است. من هم می گویم پسر خوش تیپی است اما او که قرار نیست به خاطر تیپ و قیافه برای استقلال جام بیاورد. باید به او زمان داد و از علم مربی خارجی استفاده کرد تا چیزی به فوتبال ایران اضافه کند.

ش

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied