شمانیوز
شما نیوز

این لباس از ابتلا به سرطان سینه جلوگیری می‌کند

مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان گفت: براساس تحقیقات انجام شده امواج الکتریکی امکان ابتلا به سرطان سینه را کاهش می‌دهد.

این لباس از ابتلا به سرطان سینه جلوگیری می‌کند

علی زینعلی مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان اظهار کرد: سرطان سینه یکی از شایع‌ترین سرطان‌های دنیاست که یکی  از راهای درمان این سرطان عمل جراحی محسوب می‌شود. براساس تحقیقات انجام شده در دنیا  قرار گرفتن در معرض امواج الکتریکی احتمال ابتلا به سرطان سینه به خصوص در بانوان مستعد ابتلا به این سرطان را افزایش می‌دهد.

او افزود: بانوانی که به سرطان سینه مبتلا می‌شوند بعد از عمل جراحی بهتر است کمتر در معرض تابش امواج الکتریکی قرار بگیرند زیرا احتمال عودکردن غدد سرطانی وجود دارد  به همین دلیل شرکت دانش بنیان ما اقدام به تولید نیم تنه ضد امواج کرده است. این محصول می تواند از تابش مستقیم امواج به بدن جلوگیری و ریسک ابتلا به این سرطان را کاهش و تا حد بسیار زیادی از گسترش یا ابتلاع به این سرطان پیشگیری کند.

زینعلی گفت: بعد از جراحی سینه، بافت های سینه به شدت حساس شده و با قرار گرفتن در معرض تابش امواج شدید ممکن است  بافت های سینه متورم شده و تغییر شکل دهند اما این نیم تنه به گونه ای طراحی شده است که از تابش امواج الکتریکی به بدن وبافت سینه جلوگیری می‌کند؛ همچنین استفاده از این محصول به بانوانی که مستعد ابتلا به سرطان سینه هستند توصیه می شود.

او در خصوص جنس این نیم تنه اظهار کرد: الیاف به کار رفته در این لباس الیاف با تکنولوژی بالا بوده و دارای خاصیت ضد امواجی است که قابل شست و شو خواهد بود.

مدیر عامل این شرکت دانش بنیان گفت: این محصول نمونه خارجی ندارد و برای اولین بار است که در ایران ساخته شده است نمونه این لباس در کشور سوئیس است.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied