شمانیوز
شما نیوز

مهراب قاسم خانی | مارال فرجاد

جشن تولد 50 سالگی مهراب قاسم خانی و عروسشان | عکس برادران قاسم خانی

مهراب قاسم خانی عکسی در اینستاگرامش بهبه مناسبت جشن تولد 50 سالگی اش در اینستاگرامش منتشر کرد.

جشن تولد 50 سالگی مهراب قاسم خانی و عروسشان | عکس برادران قاسم خانی

به گزارش شمانیوز: مهراب قاسم خانی نویسنده و بازیگر معروف ایرانی است که در چندین فیلم سینمایی ایفای نقش کرده است. مهراب قاسم خانی دوبار ازدواج کرده و جدا شده است. مهراب قاسم خانی از هر ازدواجش یک فرزند دارد. عکسی از شب تولد پنجاه سالگی مهراب قاسم خانی با حضور پیمان قاسم خانی و همسرش میترا ابراهیمی منتشر شد.

مهراب قاسم خانی

 

بیوگرافی مهراب قاسم خانی

شروع فعالیت مهراب قاسمخانی با برنامه ببخشید شما؟ به کارگردانی مهران مدیری در سال 1378در صداو سیما بود. اما خود مهراب معتثد است اوج کارهای هنری‌اش به مجموعه تلویزیونی پاورچین برمی‌گردد. پس از آن در پاییز و زمستان همان سال 1383 با مهدی مظلومی مجموعه کمربندها را ببندیک را آغاز کرد. در این کار برادر بزرگ او پیمان قاسم خانی و شقایق دهقان هم حضور داشتند. شب های برره از دیگر کارهای موفق مهراب قاسمخانی است که همراه با برادرش پیمان قاسمخانی به سرانجام رساندند. خلق واژگان و عبارات جدید در این اثر در ذهن مخاطب برای همیشه ماندگار شد

مرد هراز چهره و سریال مسافران و سریال پژمان از دیگر کارهایی است که مهراب قاسمخانی در درکارنامه کاری خود با صداو سیما دارد. برنامه دوره همی آخرین همکاری او با صداو سیما بود. او در روند اجرای این برنامه ممنوع الکار و ممنوع التصویر در رسانه ملی شد و هیچ گاه علت آن هم مشخص نشد.

زندگی آرام و بی حاشیه ای دارد. اما در شبکه های اجتماعی و بخصوص در اینستاگرام فعال است. بارها مواضع سیاسی و انتقادی خود را از طریق این شیکه اجتماعی مطرح کرده است.

اما از وقایع خبرساز در زندگی مهراب قاسمخانی ماجرای دزدیدم ماشین دختر او است که بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشت.

طلاق او و شقایق دهقان هم کاملا بی حاشیه و بی سروصدا بود و هرگز در این باره صحبتی مطرح نکرد.

 

مهراب قاسم خانی

 

فعالیت‌های مهراب قاسم‌خانی در سینما

او در سال ۱۳۸۸ به همراه برادرش پیمان قاسم خانی فیلم‌نامه سن پترزبورگ را برای بهروز افخمی نوشت.

شب‌های برره

مهراب به همراه برادرش پیمان قاسم‌خانی نویسندگی شب‌های برره را بر عهده داشتند. اوایل سال ۱۳۸۴، مهران مدیری، محسن چگینی و برادران گلیان پیشنهاد ساخت مجموعهٔ جدیدی را به برادران قاسم خانی دادند و از آنها خواستند که طرحی برای انجام این پروژهٔ جدید ارائه دهند. پیمان برای اینکار دو ماه از صاحبان پروژه وقت گرفت. به گفتهٔ مهراب، «دو ماه تمام خوردیم و خوابیدیم و هیچ کاری نکردیم» و صرفاً در روز موعود و در راه رفتن به جلسه دو برادر با هم یک طرح کلی برای اینکار ساختند. طرح پیشنهادی پذیرفته شد و سریال شب‌های برره ساخته شد.

پژمان

پس از کسب موفقیت قابل توجه سریال پژمان، تهیه‌کنندگان این مجموعه به فکر ساخت فصل دوم این سریال یا حتی یک فیلم سینمایی با این موضوع افتادند. نویسندگی این پروژه زیر نظر مهراب و به کارگردانی سروش صحت خواهد بود.

نقطه‌چین

مهراب قاسم خانی و همسرش از نویسندگان اصلی سریال نقطه چین بودند اما در این سریال برادرش پیمان که در سریال قبلی به عنوان سرپرست نویسندگان حضور داشت، تنها یک قسمت را نوشت که در آن قسمت داستان سریال از فضای کارآگاهی خارج شد.

 

مهراب قاسم خانی

 

علایق و خصوصیات مهراب قاسم خانی

آقای قاسم خانی به فیلم های خارجی علاقه دارد و به گفته ی خودش به تئاتر و فیلم های ایرانی علاقه زیادی ندارد.

او طرفدار تیم پرسپولیس می باشد و می گوید چون خانواده اش بسیار فوتبالی بوده اند و از بدو تولد در خانواده ای کاملا پرسپولیسی متولد شده است مجبور بوده است که پرسپولیسی شود. همچنین او به علی دایی علاقه دارد و طرفدار اوست و به گفته خودش عکسش را روی دیوار چسبانده است.

از خصوصیات جالب و خاص وی می توان به این اشاره کرد که او کت و شلوار نمی پوشد و به گفته خودش یک دست کت و شلوار دارد که هیچ وقت آن را نپوشیده است.

از دیگر خصوصیات منحصر به فرد او می توان به این مورد اشاره کرد که او هرگز دکتر نمی رود و در مواقع سرما خوردگی صبر می کند تا سرما خوردگی خودش خوب شود و الان دو سال است که دندان هایش مشکل دارد و به دکتر مراجعه نکرده است.

 

مهراب قاسم خانی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • مهدی

    چندش

  • ناشناس

    خوبه ازمارال هم یه بچه داشته باش ،بعد یکی دیگه.....خخخخخخخ

  • تیما

    چند مدت دیگه طلاق می گیرند شقایق جان ناراحت نباش

  • ...

    عالیه

  • بتوچه

    خوبه

  • Tina

    وای چه قه نینی گوگولی😢😍

  • ناشناس

    خیلی خوبه تست میکنه اگرخوب باشه یانباشه عوض میکنه

  • امیرحسین

    کی گفته با مارال فرجاد ازدواج کرده است؟