شمانیوز
شما نیوز

متین ستوده

همسر پولدار متین ستوده کیست؟

متین ستوده با انتشار یک عکس اینستاگرامش را بروز کرد.

همسر پولدار متین ستوده کیست؟

به گزارش شمانیوز: متین ستوده بازیگر سینما و تلویزیون با علی زندی ازدواج کرد. متین ستوده با انتشار عکسی خبر از ازدواجش با علی زندی را داد. علی زندی  صاحب رستورانی به نام تهران پاریس است که همیشه میزبان سلبریتی ها و بازیگران است. متین ستوده در سریال ها و فیلم های کمدی و جدی زیادی ایفای نقش کرده است او در اخرین کار خود در سریال اهوی من مارال  مشغول بازی است. 

متین ستوده

نام :متین السادات

نام خانوادگی :ستوده

زمینه فعالیت:سینما، تلویزیون و تئاتر

تاریخ تولد:22 اردیبهشت 1364

محل زندگی:تهران

پیشه:بازیگر

متین ستوده فرزند سیدحسین ستوده، هنرپیشه سینما و تلویزیون متولد 22 اردیبهشت 1364 اسـت. متین ستوده لیسانس مدیریت بازرگانی دارد. سیدحسین پدر متین کـه متولد 1327 در محله پشت بازار خرم‌ آباد و کارمند صدا و سیما اسـت مادر متین نیز معلم دبستان بود کـه پس از 35 سال خدمت بازنشست شد. متین ستوده در زمان خردسالی دو بار تجربه بازیگری رابه خاطر حضور پدرش در صدا و سیما بـه دست آورد؛ یکبار بـه سن 10 سالگی در نقش نوه مرحوم حمیده خیرآبادی در سریال «این خانه دور اسـت» و بار دیگر در نقش نوه مرحوم هادی اسلامی در سریال «بازنشستگی» البته پس از این دو نقش، پدرش با بازی کردن او بدلیل عقب افتادن از درس تا مدتی مخالفت کرد. متین ستوده دوران جوانی در کلاس‌های بازیگری امین تارخ نیز شرکت و فعالیت حرفه‌ای خودرا با حضور در همین کلاس‌های بازیگر شروع کرده اسـت. 

متین ستوده

همسر و ازدواج متین ستوده

متین ستوده در خرداد سال 1400 در یک پست اینستاگرامی خبر ازدواجش با علی زند را اعلام کرد. اطلاعات زیادی از همسرش علی زند در دست نیست ولی گویا ایشان صاحب رستورانی به نام تهران پاریس است که پاتوق سلبریتی ها است.

کلاس بازیگری متین ستوده

متین ستودهبعد از پایان نصفه و نیمه تحصیلات دانشگاهی وارد کارگاه بازیگری امین تارخ شد اما دیگر رانت پدر بود چون او و هم نسلانش دیگر بازنشسته شده بودند.خودش می گوید بعد از شروع دوباره ، از هیچ حمایت و واسطه‌ ای بدلی عوض شدن تمام عوامل و رفقای پدرم بهره نبردم و تنها سرمایه‌ هایم خدا و تلاش خودم بود

سال 1388 که 24 ساله شد با «سریال عملیات 125» به تلویزیون بازگشت و با فیلم «خانه دیگری» در سال 94 وارد پرده سینما شد.با سریال «یادآوری» در سال 1392 که از آن بعنوان نقطه عطف زندگی هنری اش یاد می کند شناخته شد.

خصوصیت اخلاقی متین ستوده

متین ستودهاز بازیگری یاد گرفتم هر جا و مرتبه و جایگاهی که هستم، مغرور نشوم.غرور، سهم مهلک این حرفه است به راحتی به عرش می بردت اما یکدفعه به خودت می آیی و می بینی چنان به فرش کوبیده شدی که هیچی ازت باقی نمونده است.

تا جایی که فرصت داشته باشم به لرستان سفر می کنم چرا که علاقه زیادی به زادگاه پدری ام، خرم آباد دارم، تاکنون آبشار نوژیان و مخملکوه را در این شهر دیدم !

متین ستوده

اولین بازی متین ستوده

اولین بار سال 1371 در 7 سالگی از طریق پدرش در سریال «بازنشستگی» جلوی دوربین رفت سپس سال 1374 هم در سریال «این خانه دور نیست» حضور داشت.بعد از این دو تجربه ، پدرش بخاطر عقب افتادن درس با ادامه فعالیت اش مخالفت کرد.

فیلم تلویزیونی متین ستوده

متین ستوده1370–1374این خانه دور است مسعود رسام

1388عملیات 125محمدرضا آهنج

1389–1390سه دونگ، سه دونگشاهد احمدلو

1391زمانه حسن فتحی

1392یادآوری حجت قاسم زاده اصل

1392پروانه جلیل سامان

1393میکائیل سیروس مقدم

1393فاخته محمودمعظمی

1394غیرعلنی مهرداد خوشبخت

1395لیسانسه هاسروش صحت

1395در قصه ها زندگی می کنندداود بیدل

1396لیسانسه ها 2سروش صحت

1396گلنازمحمود معظمی

1397سر دلبران محمد حسین لطیفی

-چمدان خسرو ملکان

فیلم سینمایی متین ستوده

زرد (مصطفی تقی زاده1395)

نرگس مست (جلال الدین دری1395)

خانه دیگری (بهنوش صادقی1394)

ترمینال غرب (قربانعلی طاهر فر1396)

ورود متین ستوده به عرصه بازیگری

متین السادات ستوده بازیگر کشورمان از آن دسته از بازیگرانی است که از دوران کودکی و به واسطه پدرش وارد عرصه بازیگری شد اولین بازی او در سریال بازنشستگی بود؛ اما یادآوری را می توان نقطه عطف کارنامه کاری متین ستوده دانست.دنیای بازیگری این هنرمند جوان فراز و نشیب فراوانی دارد از ورودش در سنین کودکی به تلویزیون گرفته تا دوری اش از این حوزه و بازگشت مجدد او. 

متین ستوده

خانواده متین ستوده

فرزند سوم خانواده و یک برادر بزرگتر به اسم مانی و یک خواهر بزرگتر به اسم مریم دارد، پدرش کارمند بازنشسته صدا و سیما و مادرش معلم بازنشسته ابتدایی است.

پدر متین ستوده

سیدحسین پدر متین که متولد 1327 در محله پشت بازار خرم آباد و کارمند صداوسیما است؛ مادر متین نیز معلم دبستان بود که پس از 35 سال خدمت بازنشست شد. خواهری بزرگتر از خودش داره به نام مریم و برادری بزرگتر به نام مانی.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • تنها

    زیبااااات

  • نعنا

    خیلی از عکس هایی که می زارید
    دوست دارم

  • طلوع

    شوهرش هم لاته تنش خورده به تنه شوهرش