شمانیوز
شما نیوز

اخبار حوادث

پاساژ تیراژه تهران در آتش سوخت

سخنگوی اورژانس: ساعتی پیش یک مورد آتش‌سوزی در پاساژ تیراژه به ما اطلاع داده شد. حریق در یک مغازه در طبقه همکف رخ داده و این حادثه تا الان سه مصدوم داشته است.

پاساژ تیراژه تهران در آتش سوخت

به گزارش شمانیوز: مجتبی خالدی در این باره اظهار کرد: ساعت ٢٠:٣٠ امشب یک مورد حادثه وقوع حریق در پاساژ تیراژه، واقع در بزرگراه اشرفی اصفهانی به سمت میدان صادقیه به سامانه ١١۵ اورژانس تهران اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: حریق در یک مغازه در طبقه همکف رخ داده است و همکاران ما در اورژانس به همراه یک اتوبوس آمبولانس، دو آمبولانس و یک موتورلانس به محل اعزام شدند.

خالدی گفت: در تماس اولیه با اورژانس اعلام شد که احتمال محبوس شدگی ۱۰ نفر وجود دارد که البته این مورد نیاز به بررسی دارد چرا که در تماس اعلامی شهروندان با اورژانس ذکر شده است.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور در ادامه گفت: این حادثه تا به این لحظه سه مصدوم داشته که به صورت سرپایی به آنها رسیدگی شده است.

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی نیز در گفت و گو با ایسنا درباره این حادثه گفت: بر اساس اطلاعات اولیه حریق در یک رستوران کوچک رخ داده است. حریق شعله زنی شده اما چون دود زیادی دارد آتش نشانان در حال لکه‌گیری و جست و جو هستند که اخبار تکمیلی در این خصوص اعلام خواهد شد./ایسنا

 

 

تکمیلی:

به گفته طبری بر اساس گزارش‌های رسیده به اورژانس 14 نفر از هموطنان در این حادثه مصدوم شده‌اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied