شمانیوز
شما نیوز

جنگ روسیه و اوکراین

تاثیر جنگ روسیه و اوکراین بر روی قیمت دلار | آخرین قیمت دلار امروز 5 اسفند

قیمت دلار و قیمت یورو برای تاریخ ۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ اعلام شد.دلار در روز‌های گذشته رمقی بابت پیشروی و دلیلی برای ارزان شدن نداشته است. همه چیز از ادامه درجا زدن اسکناس آمریکا در ابتدای کانال ۲۶ هزار طی معاملات امروز پنجشنبه پنجم اسفند حکایت دارد

تاثیر جنگ روسیه و اوکراین بر روی قیمت دلار | آخرین قیمت دلار امروز 5 اسفند

به گزارش شمانیوز: قیمت دلار و قیمت یورو برای تاریخ ۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ اعلام شد.

 

قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی‌ها

به گزارش اقتصادآنلاین، در صرافی‌‌ها قیمت خرید دلار 24582 تومان و فروش آن 24833 تومان اعلام شد. قیمت خرید و فروش یورو نیز به ترتیب 27826 و 28201 تومان است.

 

قیمت روز دلار صرافی ملی

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از اطلاعات به‌روزرسانی شده در سایت صرافی ملی، قیمت دلار برای خرید 24552 تومان و قیمت دلار برای فروش 24799 تومان است.

 

قیمت روز یورو صرافی ملی

همچنین قیمت یورو برای خرید 28208 تومان و قیمت یورو برای فروش 28491 تومان است.

 

قیمت دلار در بازار آزاد

قیمت دلار در بازار آزاد چهارشنبه چهارم اسفند رفت‌وبرگشت محدودی داشت. دلار موفق شد در معاملات ابتدایی از رقم ۲۶ هزار و ۲۸۰ تومان تا ۲۶ هزار و ۴۰۰ تومان افزایش قیمت پیدا کند، اما زمانی که آخرین خرید و فروش‌های بازار آزاد صورت می‌گرفت دلار بیشتر از ۲۶ هزار و ۲۵۰ تومان خریدار نداشت. یعنی کاهش ۳۰ تومانی نسبت به روز سه‌شنبه که دلار ۲۶ هزار و ۲۸۰ تومان قیمت داشت و افزایش ۱۰۰ تومانی درمقایسه با یکشنبه که نشان از بازگشت آرامش به بازار ارز دارد. دیروز قیمت سکه امامی بدون یک ریال تغییر نسبت به سه‌شنبه ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و بین دیگر ارز‌های رایج همین اتفاق برای لیر ترکیه افتاد هزار و ۸۹۵ تومان – مثل سه‌شنبه- قیمت خورد. قیمت یورو به ۲۹ هزار و ۷۵۰ تومان رسید و ۷۰ تومان کاهش پیدا کرد و ارزش درهم امارات با افت ۱۰ تومانی به هفت هزار و ۱۴۵ تومان رسید.

 

قیمت دلار در معاملات پشت‌خطی

قیمت دلار در معاملات پشت‌خطی شانس نوسان چشمگیر این اسکناس در جریان خرید و فروش‌های امروز بازار آزاد را ناچیز نشان می‌دهد. شب گذشته معامله‌گران عمده دلار فردایی را در حالی ۲۶ هزار و ۲۴۰ تومان قیمت‌گذاری کردند که در آخرین معاملات بازار آزاد این اسکناس ۲۶ هزار و ۲۵۰ تومان ارزش داشت. نزدیک بودن این دو عدد مشخص می‌کند، معامله‌گران عمده بازار انتظار دارند دلار آخرین روز هفته رفتار غافلگیر‌کننده‌ای نداشته باشد و با همان رقم‌های دیروز در بازار خرید و فروش شود. بازار ارز روز‌های نسبتا آرامی را پشت سر می‌گذارد و به‌نظر می‌رسد مسیر بعدی دلار با روشن شدن وضعیت مذاکرات وین مشخص می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied