شمانیوز
شما نیوز

کتک زدن یک خانم

ببینید | ماجرای کتک‌کاری یک خانم در داروخانه رباط‌کریم

فیلمی در شبکه‌های اجتماعی در روزهای اخیر منتشر شده‌ است که در این فیلم کوتاه، خانمی در داروخانه توسط یکی از متصدیان داروخانه کتک می خورد.

ببینید | ماجرای کتک‌کاری یک خانم در داروخانه رباط‌کریم

به گزارش شمانیوز: در روزهای اخیر فیلمی در شبکه‌های اجتماعی منتشر و دست به دست شده‌ است که از اتفاقی عجیب در رباط‌کریم خبر می‌دهد، در این فیلم کوتاه، خانمی در داروخانه مورد کتک‌کاری یکی از متصدیان داروخانه قرار می‌گیرد. 

سعید لغوی مدیر شبکه بهداشت شهرستان رباط‌کریم در خصوص فیلم منتشر شده در شبکه‌های مجازی با موضوع کتک‌کاری یکی از متصدیان این داروخانه با یک خانم اظهار کرد: پس از انتشار این فیلم اداره شبکه بهداشت بنا بر وظیفه نظارتی خود مدیر و مؤسس داروخانه را احضار کرده و در خصوص اتفاق افتاده شده توضیح خواستیم.

وی ادامه داد: مؤسس داروخانه فیلم‌های دوربین مدار بسته را در خصوص اتفاقی که افتاده را به همراه خود آورده و مورد بررسی قرار گرفت، در فیلم‌ها مشخص می‌شود که خانمی وارد داروخانه شده و به زور و با برخورد فیزیکی با همکاران داروخانه به پشت پیشخوان و انبار دارویی رفته و داروهای موجود در قفسه‌ها را به هم می‌ریزد که با واکنش همکاران داروخانه مواجه می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت در ادامه گفت: پس از این اتفاق مدیر داروخانه در محل حاضر شده و وی را که حاضر نمی‌شد از قسمت داخلی داروخانه خارج شود و مقاومت می‌کرده به زور از پشت پیشخوان به وسط داروخانه می‌‌کشاند که ظاهرا در این‌جا برخوردی هم با آن خانم داشته‌اند.

پرونده برای کارمند داروخانه تشکیل شده است

وی در خصوص برخوردی که مدیر داروخانه با آن خانم داشته است، گفت: به نظر ما برخوردی که انجام شده کار اشتباهی بوده و اداره بهداشت شهرستان، مدیر و مؤسس داروخانه را احضار کرده و تذکرات لازم را به ایشان اعلام کرده‌ایم و در همین خصوص پرونده‌ای تشکیل شده که به معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی وزارت بهداشت جهت بررسی موضوع و اقدام قانونی ارسال خواهد شد.

لغوی در خصوص انگیزه این خانم در این اتفاق گفت: این خانم ظاهرا معتاد بوده و برای تهیه قرص مخدر مراجعه و وقتی دارو به او نداده‌اند، خودش وارد عمل شده و اقدام به جست‌وجو کرده که موفق نمی‌شود و داروه‌ها را به هم می‌ریزد.

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied