شمانیوز
شما نیوز

وضعیت آب و هوا

تگرگ در راه پایتخت | آسمان تهران تا فردا بارانی است

بر اساس داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان استان تهران از امروز تا فردا نیمه ابری تا ابری است و در برخی مناطق استان نیز شاهد رگبار و رعد و برق و در نواحی مستعد شاهد بارش تگرگ، وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک و کاهش دید خواهیم بود.

تگرگ در راه پایتخت | آسمان تهران تا فردا بارانی است

به گزارش شمانیوز: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران با نفوذ سامانه بارشی، امروز تا فردا آسمانی نیمه ابری تا ابری در برخی مناطق (به ویژه نواحی شمالی و غربی) گاهی رگبار و رعد و برق (با احتمال بارش تگرگ در نواحی مستعد) و وزش باد شدید گاهی با گرد و خاک و کاهش دید (به ویژه در نیمه جنوبی) پیش بینی می‌شود.

روزهای شنبه و یکشنبه آسمانی صاف تا نیمه ابری، در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید مورد انتظار است.

همچنین با نفوذ زبانه‌ای از یک سامانه بارشی از عصر یکشنبه تا دوشنبه شب، آسمانی ابری در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید و گاهی رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۳۳ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌ است.

آسمان تهران فردا (۲ اردیبهشت ماه) قسمتی ابری، به همراه وزش باد و از بعد از ظهر نیمه ابری و گاهی به همراه وزش باد شدید با احتمال رگبار باران  با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و طی شنبه (۳ اردیبهشت)  صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای  ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied