شمانیوز
شما نیوز

وضعیت آب و هوا

رگبار و گرد و خاک در راه تهران | هشدار به تهرانی ها

برای آسمان پایتخت در ساعات بعد از ظهر امروز رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

رگبار و گرد و خاک در راه تهران | هشدار به تهرانی ها

به گزارش شمانیوز: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران نیمه ابری همراه با وزش باد و در بعضی ساعات وزش باد شدید وخیزش گردوخاک به‌ویژه در نیمه‌جنوبی پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، برای وضعیت جوی استان تهران طی امروز (۱۷ اردیبهشت)، آسمان نیمه ابری همراه با وزش باد و در بعضی ساعات همراه با وزش باد شدید به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و شب و رگبار باران و رعدوبرق در مناطق مستعد با احتمال بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

پیشتر مدیر کل مدیریت بحران استانداری تهران از صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای روز شنبه ۱۷ اردیبهشت ماه در پایتخت خبر داده بود.

طبق گزارش سازمان هواشناسی استان تهران، آسمان پایتخت در ساعات بعد از ظهر امروز با رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید گاهی خیلی شدید پاره‌ای نقاط خیزش موقت گرد و خاک، مناطق مستعد، احتمال بارش تگرگ و در ارتفاعات صاعقه را خواهیم داشت.

شدت بارش در نیمه شمالی و ارتفاعات مورد انتظار است همچنین گاهی وزش باد خیلی شدید و خیزش گردوخاک به‌ویژه در نیمه‌جنوبی وغرب استان و گرد و غبار انتقالی از غرب کشور پیش‌بینی می‌شود.

روز‌های یکشنبه تا چهارشنبه (۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت) آسمان کمی ابری تا نیمه‌ابری و همراه با وزش باد و در بعضی ساعات با وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. طی این مدت گاهی وزش باد شدید و خیزش گردوخاک به‌ویژه در نیمه‌جنوبی و غرب استان دور از انتظار نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied