شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس دوشنبه 2 خرداد | کدام مدارس روز دوشنبه تعطیل هستند؟

مدارس برخی استان ها به دلیل آلودگی هوا در روز دوشنبه 1 خرداد تعطیل شدند پیش بینی می شود این تعطیلی در روز دوشنبه 2 خرداد هم صورت گیرد.

تعطیلی مدارس دوشنبه 2 خرداد | کدام مدارس روز دوشنبه تعطیل هستند؟

به گزارش شمانیوز: مدارس برخی استان ها به دلیل آلودگی هوا در روز دوشنبه 1 خرداد تعطیل شدند پیش بینی می شود این تعطیلی در روز دوشنبه 2 خرداد هم صورت گیرد.روی دانلود فایل بزنید و برنامه را نصب کنید و از تعطیلی مدارس مطلع شوید

در صورتی که مدارس هر استانی تعطیل اعلام شود در این بسته خبری اطلاع رسانی خواهد شد.پیش از این مدارس برخی استان ها در روز یکشنبه 1 خرداد به دلیل آلودگی هوا تعطیل اعلام شدند.جهت اطلاع از تعطیلی آنی مدارس اینجا کلیک کنید..

 

تکمیلی//تعطیلی مدارس شهرستانهای غربی کرمانشاه

مدارس شهرستانهای غربی استان کرمانشاه، به دلیل گردوغبار، فردا(۳۱ اردیبهشت) تعطیل است.

غلامرضا شهبازی مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: بر اساس تصمیم کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوا به دلیل افزایش غلظت و نفوذ ذرات گرد و غبار، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی نوبت صبح، فردا(۳۱ اردیبهشت) در شهرستانهای قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب، دالاهو و ثلاث باباجانی تعطیل است.

هوای قصرشیرین در وضعیت بحران قرار دارد.

 

تکمیلی 2// مدارس کرمان و فهرج تعطیل شد

رئیس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان اعلام کرد: به علت آلایندگی شدید، مدارس شهرستان‌های کرمان و فهرج امروز (یکشنبه ) در هر سه مقطع تحصیلی تعطیل است.

 

در حال تکمیل...

 

**فوری و مهم**

شما می توانید با نصب اپلیکیشن زیر از تعطیلی مدارس به صورت آنی مطلع شوید..

روی دانلود فایل بزنید و برنامه را نصب کنید

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied