شمانیوز
شما نیوز

تشییع شهید صیاد خدایی

بدرقه پیکر شهید صیاد خدایی تا بهشت

تشییع پیکر سردار شهید مدافع حرم «صیاد خدایی» صبح امروز سه‌شنبه، سوم خرداد از میدان امام حسین بطرف میدان شهدا با حضور جمعی از مردم تهران برگزار شد.

بدرقه پیکر شهید صیاد خدایی تا بهشت

به گزارش شمانیوز، مراسم بدرقه پیکر سردار شهید حسن صیاد خدایی از پاسداران نیروی قدس سپاه با حضور گسترده و آحاد مختلف مردم و مسئولان کشوری و لشکری از جمله سردار سلامی فرمانده کل سپاه و سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه برگزار شد.

مراسم بدرقه و تشییع پیکر سردار شهید حسن صیاد خدایی که در یکی از کوچه‌های منتهی به خیابان مجاهدین اسلام در شرق تهران،هدف جنایت تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی قرار گرفت با حضور آحاد مختلف مردم، خانواده شهدا و مسئولین کشوری و لشکری همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر آغاز شد.

تشییع شهید صیاد خدایی

تشییع کنندگان  با در دست داشتن بیرق‌های منقش به «یا ابا عبدالله (ع)»،«یا عباس (ع)»، «یا مهدی (عج)» و تصاویری از شهید صیاد خدایی با سردادن شعار مرگ بر آمریکا و اسراییل خشم خود را از عاملان این جنایت ابراز کردند.

همچنین پیکر شهید خدایی برای دقایقی به مسجد امام حسین (ع) منتقل و زیارت عاشورا قرائت شد تا خانواده شهید خدایی،با این شهید وداع کنند.

تشییع شهید صیاد خدایی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied