شمانیوز
شما نیوز

شهادت معاون اطلاعات سپاه | سیستان و بلوچستان | هلاکت عامل شهادت

هلاکت عامل شهادت معاون اطلاعات سپاه ‌سیستان و بلوچستان

حملات تروریست‌ها در زاهدان دیروز جمعه ۸ مهرماه ۱۴۰۱ به شهادت تعدادی از هموطنان اهل سنت ما در یک مسجد و فرمانده و معاون اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان و تعدادی از پرسنل نیروی انتظامی در حمله مسلحانه به ۳ کلانتری منجر شد.

هلاکت عامل شهادت معاون اطلاعات سپاه ‌سیستان و بلوچستان

به گزارش شمانیوز، اخبار روز جمعه هشتم مهرماه سال جاری سراسر دردآور و ناراحت‌کننده از اقدامات تروریست‌های جنایت‌کار تحت امر آمریکا و اسرائیل شهر زاهدان بود. اقدامات تروریستی در شهر زاهدان با حمله به مسجد اهل سنت و نمازگزاران روز جمعه شروع و به حملات مسلحانه در سه کلانتری ادامه یافت. در ادامه تروریست های گروه جیش‌الظلم با تیراندازی‌های کور و حملات تروریستی خود، آسایش و امنیت مردم زاهدان در استان سیستان و بلوچستان را به خطر انداختند که منجر به کشته شدن ۱۵ نفر از هموطنان و مجروح شدن ۱۹ نفر دیگر شد.

تیراندازی به سمت فرمانده اطلاعات و سه نفر از نیروهای قدس سپاه سیستان و بلوچستان که در نتیجه منجر به شهادت سرهنگ پاسدار سید علی موسوی فرمانده اطلاعات سپاه و معاون ایشان و همراهانشان شد، از اقدامات خبیثانه این گروهک‌های تروریستی در سطح استان سیستان و بلوچستان بود. 

یک منبع آگاه دقایقی پیش به خبرگزاری تسنیم اعلام کرد که عامل شهادت معاون اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان که یک تک تیرانداز بود و به صورت هدفمند اقدام به شلیک کرده بود نیز به هلاکت رسیده است.
 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied