شمانیوز
شما نیوز

فرزاد حسنی | همسر جدید فرزاد حسنی | فرزاد حسنی و آزاده نامداری

عکسهای لورفته از جشن تولد خصوصی فرزاد حسنی | عکسهای فرزاد حسنی

فرزاد حسنی به مناسبت تولد 41 سالگی اش عکسهایی از خودش منتشر کرد.

عکسهای لورفته از جشن تولد خصوصی فرزاد حسنی | عکسهای فرزاد حسنی

به گزارش شمانیوز: فرزاد حسنی به مناسبت تولد 41 سالگی اش عکسهایی از خودش منتشر کرد.فرزاد حسنی همسر سابق مرحومه آزاده نامداری بود. فرزاد حسنی مجری تلویزیون است. فرزاد حسنی مهندسی مکانیک از دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی دارد.

فرزاد حسنی

فرزاد حسنی

نام:فرزاد

نام خانوادگی:حسنی

تاریخ تولد:1356/06/21

محل تولد:خانی آباد تهران

همسر سابق:آزاده نامداری

زمینه فعالیت:مجری تلویزیون، نویسنده، گوینده رادیو

تحصیلات:مهندسی مکانیک دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی

بیوگرافی فرزاد حسنی

فرزاد حسنی متولد 21 شهریور 1356 در تهران ، بازیگر و مجری است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه خواجه نصرالدین طوسی می باشد که شعر نیز می سراید و تجربه یک زندگی زناشویی ناموفق را هم دارد.

خانواده فرزاد حسنی

فرزاد حسنی در محله خانی آباد تهران بعنوان فرزند اول بدنیا آمد و دو برادر بنام های فرشاد و فرهاد دارد و می گوید با آقام (پدرم) رفیقم.خیلی با هم خوشیم از بچگی هم ، همه چیز بین ما رفاقتی بود ، بین ما سه برادر خوش تیپ مان فرهاد است حرف زن مان من هستم و عاقل مان فرشاد

مادر فرزاد از سادات است و نامش شکوه السادات می باشد و به گفته خودش هیچگاه نصایح مادرش را از یاد نمی برد و در یک خانواده کاملا مذهبی بزرگ شده و مادرش همیشه با وضو به او شیر داده است. بشدت به مادرش وابسته است . سعی می کند هیچ گاه نمازش قضا نشود مخصوصا نماز صبح . نام پدرش مرتضی است.

فرزاد حسنی

خصوصیات اخلاقی و شخصی فرزاد حسنی

دوران کودکی اصلا بچه شیطانی نبود و همیشه شاگرد اول بود . از فوتبال متنفر است . جسارت و حاضر جوابی خاصی دارد . زیاد اهل حساب و کتاب نیست و ولخرجی اش را همه می دانند .او احترام به دیگران و حتی کوچکتر از خود را هیچ گاه از یاد نمی برد . از خدا حسابی می ترسد . زیاد از رانندگی خوشش نمی اید . زیاد مطالعه می کند . خیلی ادم عاطفی است و اصولا قاضی خوبی هم  هست.

همیشه به دنبال اجراهایی است که در ان ازادی عمل داشته باشد و ان را طبق خواسته و روش خود پیش ببرد . به موقع جدی است ولی اکثر مواقع شوخ طبع است و به قول معروف در شوخی حتی به خودش هم رحم نمی کند . زیاد اهل مسافرت نیست و سفرکردن را دوست ندارد .

فرزاد حسنی

علاقه فرزاد حسنی به امام خمینی (ره)

در خانی آباد ، کوچه قندی ، نزدیک بستنی آقا رضا در یک خانواده کاملا مذهبی بدنیا آمدم ، مادرم به شدت مذهبی است و من در دل فرهنگ آن حوزه بزرگ شدم.

بزرگ ‌ترین عشق دوران کودکی من حضرت ‌امام (ره) بود که از همان بچگی عکس‌ ایشان را جمع می‌ کردم و موثرترین شیوه برای ساکت کردن من ، اهدای عکس امام بود.

فرزاد حسنی

تجربه بازیگری و شهرت فرزاد حسنی

 سال 1378 وقتی 22 ساله بود با سریال «عید آن سال‌ ها» از شبکه دو وارد قاب تلویزیون شد و در همان سال با سریال کاشانه در شبکه سه هم حضور داشت.

اما اتفاق خوب زندگی اش سال 1381 بازی در سریال پر طرفدار مسافری از هند در نقش نامزد کتی بود که چهره اش را شناخته تر کرد.

سپس اجرای وی در برنامه ای بنام کوله پشتی بین سال های 83 تا 86 که از شبکه سوم پخش می شد او را به اوج شهرت رساند.

ازدواج و جدایی فرزاد حسنی و آزاده نامداری

در اردیبهشت 1392 فرزاد حسنی و آزاده نامداری با حضورشان در کنسرت فرزاد فرزین ازدواج خود را رسانه ای و در 6 تیر 1392 به عقد هم درآمدند و سید حسن خمینی عاقد آن ها بود. اما بعد از حدود یک سال در خرداد 1393 این دو از هم جدا شدند.

فرزاد حسنی

فعالیت های هنری فرزاد حسنی

او دارای مدرک کارشناسی در رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی می باشد. حسنی دورهٔ بازیگری را در کلاس های استاد حمید سمندریان و امین تارخ گذرانده است. برنامهٔ تلویزیونی گفتگو محور کوله پشتی که به مجری گری او بین سالهای 83 تا 86 پخش می گردید باعث شهرت او شد. وی همچنین در رادیو هم اجرای برنامه می پردازد.

او به عنوان بازیگر در سریال تلویزیونی کاشانه، عید آن سال ها، مسافری از هند، کمکم کن، خندان، برای آخرین بار، مسیر انحرافی تله تئاتر پرواز از فراز تیر چراغ برق و پایان پادشاهی تله فیلم های فصل زندگی و روز هشتم، فیلمهای آمین خواهیم گفت، آنچه مردان درباره زنان نمی دانند و در امتداد شهر (با نام قبلی شش نفر زیر باران) و تئاتر یلدا ایفای نقش نموده است.

فعالیت رسمی اش در تلویزیون از سال 75 با اجرا در شبکه جام جم شروع کرد . یک دوره گوینده رادیو بود و معتقد است اجرای رادیو سخت تر از اجرای تلویزیون است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied