شمانیوز
شما نیوز

حسام منظور و همسرش + بیوگرافی و تصاویر جدید

حسام منظور بازیگر ایرانی در تاریخ ۱۸ آذرماه ۱۳۵۹ در تهران متولد شد. وی اکنون ۳۸ سال سن دارد و مجرد است. این بازیگر فارغ التحصیل کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس می باشد و فعالیت در عرصه بازیگری را در سن ۲۳

حسام منظور و همسرش + بیوگرافی و تصاویر جدید

به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از نمکستان :  حسام منظور بازیگر ایرانی در تاریخ  ۱۸ آذرماه ۱۳۵۹ در تهران متولد شد. وی اکنون ۳۸ سال سن دارد و مجرد است. این بازیگر فارغ التحصیل کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس می باشد  و فعالیت در عرصه بازیگری را در سن ۲۳ 

 

عکس های حسام منظور بازیگر سریال بردارجان + بیوگرافی حسام منظور

 

حسام منظور : بازیگر ایرانی در تاریخ  ۱۸ آذرماه ۱۳۵۹ در تهران متولد شد. وی اکنون ۳۸ سال سن دارد و مجرد است. این بازیگر فارغ التحصیل کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس می باشد  و فعالیت در عرصه بازیگری را در سن ۲۳ سالگی با تئاتر و بازی در نمایش خوان هشتم اثر مسعود طیبی آغاز کرد. حسام منظور نقش اصلی سریال بانوی عمارت و سریال برادرجان را بازی می کند.

 

عکس های حسام منظور بازیگر نقش شازده

ماجرای ازدواج و همسر حسام منظور :

حسام منظور در حال حاضر ازدواج نکرده و مجرد است.

سابقه فعالیت حسام منظور : 

حسام منظور بازیگر تئاتر و تلویزیون در رشته ی کارگردانی درس خواند و فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۸۲ و سن ۲۳ سالگی با نمایش خوان هشتم اثر محمد مسعود طیبی آغاز کرد. وی در تئاتر های مهمی از جمله نمایش مکبث، هملت و اودیسه نقش داشت و توانست جایزه بهترین بازیگر مرد سال را دریافت نماید. این بازیگر موسسه ای به نام کلوپ بازیگری تاسیس نمود و در آنجا به تدریس هنرجوهای بازیگری مشغول است.

در این موسسه کلاس بازیگری مقدماتی، پیشرفته و بدن و بیان برگزار می شود.  وی در سال ۱۳۹۰ با بازی در فیلم سینمایی ” تلفن همراه ” وارد سینما شد و در سال ۱۳۹۶ در فیلم ” ربوده شده ” اثر بیژن میر باقری بازی کرد. حسام منظور در موزیک ویدوئو محسن چاووسی به نام ” زندان ” نیز نقش داشت. وی در سریال بانوی عمارت یکی از نقش های اصلی را بازی میکند و بسیار مورد استقبال مخاطبین قرار گرفت.

 

عکس حسام منظور در موزیک ویدئو چاوشی

نظر حسام منظور در مورد تئاتر : 

وضعیت تئاتر امروز ایران فاجعه بار است و من همه رو بخاطر مدیریت می بینم، همه جای دنیا هنرمندان تئاتر کار می کنند و پول می گیرند ولی در ایران برعکس ما به دولت پول میدهیم. این در شان کشور ما نیست، ما به دولت امید رای دادیم اما متاسفانه همان سیاست های دولت قبلی را در تئاتر ادامه می دهد.

 

دلیل کم کار بودن بازیگر نقش ارسلان میرزا در بانوی عمارت :

وی در این مورد گفت : یکی از دلایلی که کمتر در این سالها در تلویزیون حضور داشتم به خودم برمی‌گردد و دیگری نحوه انتخاب بازیگر برای سریال‌ها. اصولا آدم سخت‌گیری هستم و با اینکه پیشنهادهایی بوده، اما برای من زیاد جذابیت نداشته است و جاهایی که دوست داشتم هم پذیرفتم و بازی کردم که دوست ندارم نامی از آنها ببرم.

 

همچنین دوست داشتم در این سالها به بلوغ و پختگی برسم و دوست نداشتم یک شبه ره صد ساله را بروم. برخی از این تجربیات خوب بوده و برخی هم نه. سیستم انتخاب بازیگر در کشور ما هنوز ساز و کار مشخصی ندارد و برخی اوقات دانشجوهایم از من سوال می‌پرسند که چطور می‌توانیم وارد دنیای بازیگری شویم و من هیچ جواب شفاف و مسیر مشخصی برایشان ندارم. بخشی از این مسیر به شانس و اقبال و ارتباطات آدم‌ها برمی‌گردد.

من اصولا سعی می‌کنم در فضاهای شخصی خودم باشم،‌ مطالعه کنم و بیشتر یاد بگیرم. هیچگاه از تجربه نترسیدم و همیشه به استقبال تجربه رفتم و حداقل در تئاتر این را ثابت کردم که هر نقشم با نقش دیگر تفاوت دارد و شاید همین یکی از دلایلی باشد که باعث شده کمتر در تلویزیون کار کنم.

 

صفحه ی اینستاگرام حسام منظور : 

وی در اینستاگرام با آی دی  hesammanzour_official@ صفحه ای دارد.

صفحه اینستاگرام حسام منظور

حسام منظور در سریال برادرجان : 

حسام منظور که با سریال بانوی عمارت در میان مخاطبان دیده شد اکنون با سریال برادرجان از قاب تلویزیون دیده می شود. سریال برادرجان یک سریال با مضمون مذهبی بوده و کارگردانی آن را  محمدرضا آهنج برعهده دارد. این سریال از اول ماه مبارک رمضان ۹۸ هر شب ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می شود. از دیگر بازیگران سریال برادر می توان کامران تفتی، نسیم ادبی، مارال فرجاد و شیوا ابراهیمی را نام برد.

 

 

حسام منظور

 

عکس حسام منظور در زمان دریافت جایزه برای نمایش اودیسه

عکس حسام منظور در زمان دریافت جایزه برای نمایش اودیسه

عکس های شخصی و دیده نشده حسام منظور

 

شبنم فرشادجو و حسام منظور

 

 

 

 

بازیگر نقش شازده ارسلان بانوی عمارت

بازیگر نقش شازده ارسلان بانوی عمارت

 

 

پانته آ پناهی و حسام منظور

 

نرگس محمدی و حسام منظور

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۷۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • عباس غلامی

    نقش آقای منظور در سریال نجلا واقعا فوق العاده بود امیدوارم هرروز بدرخشید.