شمانیوز
شما نیوز

مهران مدیری|جنجال ماجرای رونمایی از همسرش + عکس و بیوگرافی

مهران مدیری متولد ۱۸ فروردین ماه سال ۱۳۴۶ در تهران است مهران مدیری هیچ وقت علاقه ای به انتشار تصاویر همسرش در هیچ مجله، سایت و یا رسانه ی دیگری نداشته است

مهران مدیری|جنجال ماجرای رونمایی از همسرش + عکس و بیوگرافی

مهران مدیری چهره طنز،بازیگر سریال های طنز و مجری توانمند تلویزیون، مهران مدیری متولد ۱۸ فروردین ماه سال ۱۳۴۶ در تهران است که در سال های اخیر با اجرای فوق العاده برنامه دورهمی سرگرمی جذابی را برای خانواده های ایرانی رقم زده است. اما شاید همین مهران مدیری بابرنامه دورهمی که در آن مهمانان بسیاری از افراد شناخته شده، توانمند و چهره های خاص جامعه به آن دعوت میشوند و در مورد جزئیات زندگی آنها سوال شده و در مورد آن صحبت میشود، عاملی بود برای طرح این سوال که چرا شخص مهران مدیری هیچ وقت علاقه ای به انتشار تصاویر  همسرش  در هیچ مجله، سایت و یا رسانه ی دیگری نداشته است؟ به راستی همسر مهران مدیری کیست؟

خبرداغ و جنجالی : امیر حسین ارمان از همسرش رونمایی کرد + فیلم

 

Image result for مهران مدیری

نکته جالب تر اینکه، تا پیش از اکران فیلم ساعت ۵ عصر که فیلمی کمدی-اجتماعی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌ کنندگی مهران مدیری بود، تصویری از شهرزاد مدیری دختر مهران مدیری هم موجود نبود، به جز یکی دو عکس بسیار قدیمی که مربوط به مصاحبه ی مهران مدیری به همراه دو فرزندش در سال های دور می شد. هر چند که راه اندازی مزون و آغاز رسمی فعالیت دختر مهران مدیری در زمینه طراحی لباس (fashion designer) از انگیزه هایی بود که مهران مدیری دختر خود را به جامعه ایران معرفی کند تا به کسب و کار و درآمد دخترش و شهرت مجموعه ی کاری او کمک بزرگی شده باشد و شاید ره صد ساله برای کسب شهرت و معروفیت برند وی زودتر طی شود. 

Mehran_Modiri_Neshast_www_overDoz_

برند لورلای (Lorelei fashion brand) نام برند طراحی لباس شهرزاد مدیری دختر مهران مدیری است و وی دقیقا مدتی پس از حضور در اکران مردمی فیلم ساعت ۵ عصر پدرش، اقدام به معرفی برند خود کرد و علارغم اینکه پیش از آن در دنیای مجازی هیچ فعالیتی نداشت، چندی پیش صفحه ای در اینستاگرام درست کرده و فعالیت های خود را برای فالورهایش عرضه می کند. آنچه در این میانه جالب است اینکه، آقای طنز ایران و امپراطور سوالات خصوصی از هنرمندان، چهره ها و … خودش در مورد زندگی خصوص اش، همسرش و فرزندانش تمایلی به صحبت ندارد و زندگی خصوص و  خانواده مهران مدیری  هنوز برای طرفداران او دارای سوال است چرا که حتی در سایت معتبری همچون ویکی پدیا هم، نام و نشانی از همسر مهران مدیری نیست.
اما به هر حال آنچه در برخی منابع به صورت ضمنی اشاره شده است این است که همسر مهران مدیری در رشته ی ادبیات و شاید هنرتحصیل کرده و علاقمند به نویسندگی است و از همین رو در منزل برای دل خود می نویسد و تمایلی به انتشار آثار خود ندارد.

بر همین اساس همسر مهران مدیری خانه دار بوده و در تمام سال های فعالیت های هنری همسرش، به تربیت فرهاد و شهرزاد مدیری مشغول بوده است. جالب آنکه گویا انتخاب نام فرهاد برای پسر خانواده مدیری نیز بر اساس علاقه ی همسر او به این نام بوده و به همین دلیل در بیشتر ساخته های مهران مدیری رد پای نام فرهاد را می توان یافت.

 

عکس های دختر مهران مدیری

تبریک اول مارکت برای تولد شهرزاد مدیری

تبریک اول مارکت برای تولد شهرزاد مدیری

عکس دختر مهران مدیری

عکس دختر مهران مدیری

عکس دختر مهران مدیری

عکس دختر مهران مدیری

عکس دختر مهران مدیری

عکس دختر مهران مدیری

عکس دختر مهران مدیری

عکس دختر مهران مدیری در محل کار خود

عکس دختر مهران مدیری در محل کار خود

مهران مدیری و دخترش شهرزاد در روز تولد شهرزاد مدیری

مهران مدیری و دخترش شهرزاد در روز تولد شهرزاد مدیری

مهران مدیری و دخترش شهرزاد در روز تولد شهرزاد مدیری

مهران مدیری و دخترش شهرزاد در روز تولد شهرزاد مدیری

شهرزاد مدیری در اکران ساعت ۵ عصر

شهرزاد مدیری در اکران ساعت ۵ عصر

شهرزاد مدیری در اکران ساعت ۵ عصر

شهرزاد مدیری در اکران ساعت ۵ عصر

عکس دختر مهران مدیری

عکس دختر مهران مدیری

عکس دختر مهران مدیری

عکس دختر مهران مدیری

عکس دختر مهران مدیری

عکس دختر مهران مدیری

تبریکات روز تولد شهرزاد مدیری

تبریکات روز تولد شهرزاد مدیری

عکس دختر مهران مدیری

عکس دختر مهران مدیری

عکس دختر مهران مدیری در محل کار خود

عکس دختر مهران مدیری در محل کار خود

عکس شهرزاد مدیری در لایو اینستاگرام

عکس شهرزاد مدیری در لایو اینستاگرام

مدتی است سایت های زیادی از فریبا متخصص به عنوان همسر مهران مدیری یاد میکنند که این خبر شایعه ای بیش نیست.

شایعه ای درباره همسر مهران مدیری!

سایت های زیادی از فریبا متخحصص به عنوان همسر مهران مدیری یاد می کنند که اطلاعات اشتباه و شایعه است.

مهران مدیری، متولد 1346 در سرآسیاب دولاب است.

مدیری کوچک ترین فرزند خانواده است و سه برادر بزرگ تر دارد. از 16 سالگی با تئاتر آشنا شد. دو فرزند دارد به نام های فرهاد مدیری و شهرزاد مدیری.

مهران مدیری

مهران مدیری فعالیت خود را رسانه ها را از سال 68 آغاز کرد که وارد رادیو شد و گویندگی را آغاز کرد. او کار خود در رادیو را در «داستان شب» آغاز کرد و در سال 72 به داریوش کاردان پیوست تا اولین برنامه طنز خود را روی آنتن ببرد.

بعد از مجموعه طنز 72 که مهران مدیری را مشهور کرد، جایگاه او به عنوان یک کارگردان و بازیگر تثبیت شد.

مهران مدیری و پسرش

لاله و ستاره اسکندری

 لاله و ستاره اسکندری در کنار مهران مدیری در دورهمی

حمید هیراد و مهران مدیری

حمید هیراد در دورهمی مدیری

نرگس محمدی و همسرش

 نرگس محمدی و همسرش علی اوجی در دورهمی مدیری

مهران مدیری و الناز شاکردوست

مهران مدیری در عیادت از الناز شاکردوست

داوود رشیدی و مهران مدیری

داوود رشیدی و مهران مدیری دو هنرمند خوب تلویزیون

نرگس محمدی در کنار مهران مدیری

نرگس محمدی در کنار مهران مدیری

مهران مدیری، جوان و جناب خان

مهران مدیری در کنار رامبد جوان و جناب خان

 مهران مدیری و پیمان قاسمخانی

 مهران مدیری و پیمان قاسمخانی نویسنده و بازیگر سینما

مهران مدیری و بهنام صفوی

مهران مدیری در کنار مرحوم بهنام صفوی

مهران مدیری و گوهر خیراندیش

عکسی از مهران مدیری و گوهر خیراندیش در پشت صحنه هیولا

سلفی مهران مدیری و شبنم مقدم

سلفی مهران مدیری و شبنم مقدم در پشت صحنه سریال هیولا

جوانی مهران مدیری

مهران مدیری باغ گیلاس

مهران مدیری، فاطمه گودرزی و حمیده خیرآبادی

 مرحوم حمیده خیرآبادی، مهران مدیری و فاطمه گودرزی در سریال دردسر والدین 

مهران مدیری

دانیال عبادی و رضا عطاران و مهران مدیری 

مهران مدیری در حال گریم

 مهران مدیری با گریم فیلم ساعت 5 عصر

مهران مدیری و رضا عطاران

مهران مدیری و رضا عطاران در جشن حافظ

مهران غفوریان، پیمان قاسمخانی و گوهر خیراندیش

مهران غفوریان، پیمان قاسمخانی و گوهر خیراندیش در پشت صحنه سریال هیولا

مهران مدیری، مهران غفوریان، جواد رضویان و سیامک انصاری

مهران مدیری، مهران غفوریان، جواد رضویان و سیامک انصاری در پشت صحنه در حاشیه

 رامبد جوان و همسرش نگار جواهریان

  رامبد جوان و همسرش نگار جواهریان در کنسرت مهران مدیری

در حاشیه

مدیری بعد از سالها دوری از تلویزیون با ساخت سریال در حاشیه به جعبه جادویی برگشت، مدیری علاوه بر کارگردانی در این مجموعه به عنوان بازیگر ، طراحی صحنه و لباس نیز حضور داشت. داستان در حاشیه درباره پزشکی متخصص و متعهد به نام هومن صحرایی است که از طریق استادش مامور می شود بیمارستانی به نام حاشیه را که 80 سال پیش ساخته شده ولی تاکنون راه اندازه نشده را افتتاح کرده و مشغول به کار شود. هومن صحرایی در این مسیر با اتفاقات و مشکلاتی روبرو میشود که فضای طنزآلودی به سریال می دهد، مهران غفوریان، جواد رضویان و شبنم فرشاد جو از دیگر بازیگران این مجموعه طنز هستند. این سریال با حاشیه های زیادی از جمله مخالفت از سوی نهادهای حامی پزشکان روبرو شد و زودتر از موعد از آنتن تلویزیون کنار رفت.

مهران مدیری

مهران مدیری و علی اوجی در سریال در حاشیه

در حاشیه 2

مهران مدیری در سال 1394 در حاشیه دو را برای پخش از شبکه سوم سیما ساخت و در 27 قسمت پخش شد، این سریال در ادامه در حاشیه ساخته شده و این بار چهار تن از شخصیت های سریال در اردوگاهی دوره محکومیتشان را میگذرانند و هر بار ماجراهایی برای آن ها رخ میدهد. مهران مدیری در حاشیه دو فقط به عنوان کارگردان حضور داشت و خودش در سریال نقشی را بازی نکرد.

مهران مدیری در حاشیه

جواد رضویان و مهران غفوریان و سیامک انصاری به همراه مهران مدیری در درحاشیه 

دورهمی

برنامه دورهمی در اواخر سال 1394 تولید و با اجرای مهران مدیری در ایام نوروز 95 از آنتن شبکه پنج پخش شد، این برنامه توانست به سرعت توجه مخاطبان را به خود جلب کرده و با استقبال خوبی از سوی مردم روبرو شود. در ابتدا مهراب قاسمخانی کارگردانی این مجموعه را به عهده داشت ولی از قسمت سیزدهم به بعد بنا به دلایلی کارگردانی آن به مهران مدیری سپرده شد. مجموعه دورهمی همانند تئاتری است که هر بار حدود 300 نفر تماشاچی به طور زنده آن را تماشا میکنند. هر بار چهره های معروف ورزشی و هنری در این برنامه حضور پیدا کرده و به گفتگو با آقای مدیری مینشینند و در پایان هر برنامه هدیه ای به موزه دورهمی می دهند که در نهایت صرف امور خیریه میشود. برنامه دورهمی در سه فصل ساخته و از شبکه پنج روی آنتن رفت، به گفته عوامل مجموعه دورهمی ساخت سری چهارم این مجموعه در حاله ای از ابهام قرار گرفته و هنوز تصمیمی برای این کار گرفته نشده است.

مهران مدیری

مهران مدیری  در دورهمی

ساعت 5 عصر

ساعت 5 عصر اولین فیلم بلند مهران مدیری است که کارگردانی آن را به عهده داشت، این فیلم سینمایی در سال 1395 تولید و سال 1396 در سینماهای سراسر کشور به نمایش گذاشته شد و توانست فروش 9 میلیارد تومانی داشته باشد. این فیلم داستان زندگی مردی به نام مهرداد پرهام با بازی سیامک انصاری را روایت میکند که همسرش در فرانسه مشغول تحصیل است، پرهام باید تا قبل از ساعت 5 عصر آخرین قسط وام خانه اش را پرداخت نماید، در این میان اتفاقات زیادی برای او رخ می دهد که داستان فیلم را میسازد.

سیامک انصاری

سیامک انصاری در نمایی از فیلم سینمایی ساعت 5 عصر

هیولا

هیولا عنوان تازه ترین سریال مهران مدیری است که فیلمبرداری آن در سال 1397 آغاز شد و از اردیبهشت سال 1398 در سینمای خانگی توزیع شد. پیمان قاسمخانی در این سریال سرپرست نویسندگان است ، مهران مدیری در این سریال علاوه بر کارگردانی در نقش کامران کامروا به ایفای نقش میپردازد. فرهاد اصلانی، شبنم مقدمی، گوهر خیراندیش و سیما تیرانداز از دیگر بازیگران این سریال هستند. هیولا قصه خانواده ای به نام شرافت را روایت میکند که می خواهند همانند اجدادشان شریف بمانند ولی در اوضاع اقتصادی این روزها شریف بودن کار دشواری است و از سویی نسل جدید به جای شرافت از خانوادشان رفاه و آسایش می خواهند.

فرهاد اصلانی و شبنم مقدم

 بازی فرهاد اصلانی و شبنم مقدم در سریال هیولا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳۶۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • محسنی از رشت

    بسیار عالی بود

  • ‌Baran

    بد نبود

  • امیرمحمد

    سلام.اقای مدیری که چقدر خوب هنرخانم رامین فرگفتندچرابازی تصنعی خانم مقدمی را تعریف میکنندخانم مقدمی خوب بازی میکندبطوریکه می فهمی الان جلودوربین هست.برعکس بازیگران عالی که انگاردارندزندگی میکنن نه بازی.خانم مقدمی برای تئاترعالیه نه تصویر که آدم ازبازیش خسته میشه

  • ناشناس

    آقای مدیری حیف شما نیست خودتواسیر یک مارکردی

  • ناشناس

    سلام نوشابه گاز دار نمیخوریم چرا ماکس بزنیم...
    حروف الف با است