شمانیوز
شما نیوز

عکسهای عاشقانه و جنجالی سمانه پاکدل و هادی کاظمی +تصاویر دیده نشده و بیوگرافی

عکسهای عاشقانه و همچنین عکسهایی از مراسم سمانه پاکدل و هادی کاظمی در ادامه مطلب مشاهده میکنید

عکسهای عاشقانه و جنجالی سمانه پاکدل و هادی کاظمی +تصاویر دیده نشده و بیوگرافی

سمانه پاکدل  متولد 26 مهر 1366 در اصفهان، بازیگر است.  سمانه پاکدل  فارغ التحصیل لیسانس رشته روانشناسی است،  سمانه پاکدل  از دستیاری صحنه تئاتر به بازیگری تلویزیون و سینما رسیده است. سمانه پاکدل   در یک خانواده 5 نفری بدنیا آمد یک خواهر و یک برادر بزرگ تر از خود دارد، پدر و مادرش هر دو کارمند بودند.

 

سمانه پاکدل  و  هادی کاظمی  به تازگی نیز با یکدیگر ازدواج کرده اند 

 

خبرداغ : امیر تتلو خودکشی کرد ؟!+ عکس و بیوگرافی

 

بیوگرافی و عکس های جذاب سمانه پاکدل و همسرش هادی کاظمی - مجله ...

ماجرای بچه دار شدن هادی کاظمی و سمانه پاکدل چنجالی شد + عکس

سمانه پاکدل  متولد 26 مهر 1366 در اصفهان، بازیگر است.  سمانه پاکدل  فارغ التحصیل لیسانس رشته روانشناسی است،  سمانه پاکدل  از دستیاری صحنه تئاتر به بازیگری تلویزیون و سینما رسیده است. سمانه پاکدل   در یک خانواده 5 نفری بدنیا آمد یک خواهر و یک برادر بزرگ تر از خود دارد، پدر و مادرش هر دو کارمند بودند.

تیپ زمستانی هادی کاظمی و همسرش سمانه پاکدل +عکس |دنیاک

چهره بدون آرایش سمانه پاکدل در کنار همسرش هادی کاظمی

تصاویر عروسی سمانه پاکدل و هادی کاظمی

سمانه پاکدل و هادی کاظمی در یک مراسم + عکس

بیوگرافی سمانه پاکدل و همسرش هادی کاظمی و حواشی این دو بازیگر

هادی کاظمی و سمانه پاکدل ازدواج کردند +عکس و تبریک چهره ها

ماجرای بچه دار شدن هادی کاظمی و سمانه پاکدل لو رفت! + فیلم

1200px-Arsenal_FC.svg

سمانه پاکدل,بیوگرافی سمانه پاکدل,عکس سمانه پاکدل

 تصاویر سمانه پاکدل

بیوگرافی سمانه پاکدل :
زمینه فعالیت: سینما و تلویزیون

تولد: مهرماه ۱۳۶۶ 

محل زندگی: تهران

ملیت: ایرانی

پیشه: بازیگر

سال‌های فعالیت: ۱۳۸۳ تا اکنون

همسر: هادی کاظمی

بیوگرافی سمانه پاکدل:

سمانه پاکدل متولد 26 مهر 1366 در اصفهان، بازیگر است. سمانه پاکدل فارغ التحصیل لیسانس رشته روانشناسی است، از دستیاری صحنه تئاتر به بازیگری تلویزیون و سینما رسیده است.

سمانه پاکدل در یک خانواده 5 نفری بدنیا آمد یک خواهر و یک برادر بزرگ تر از خود دارد، پدر و مادرش هر دو کارمند بودند.

وی از کودکی علاقه‌مند به بازیگری بوده‌ است و تصمیم داشت تا رشته هنر را در پیش گیرد ولی با مخالفت خانواده اش روبرو می‌شود. سرانجام در سن ۱۷ سالگی و به دور از چشم والدینش تئاتر را آغاز کرد.

به گفته ی خود سمانه پاکدل جایگاه فعلی اش را مدیون مسعود رسام (تهیه کننده) است که وی را سال 88 به حسین سهیلی زاده برای حضور در سریال دلنوازان معرفی کرده استکه سمانه پاکدل با این سریال به شهرت رسید.

ازدواج سمانه پاکدل:

در برنامهٔ دورهمی که ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ از شبکه نسیم پخش شد، سمانه پاکدل خود را بسیار علاقه‌مند به ازدواج معرفی کرد و در مرداد ۹۷ با هادی کاظمی ازدواج کرد.

سمانه پاکدل,بیوگرافی سمانه پاکدل,عکس عروسی سمانه پاکدل

بیوگرافی هادی کاظمی:

هادی کاظمی متولد 13 آبان 1355،  هنرپیشه ایرانی است.

هادی کاظمی از سال ۷۵ وارد تلویزیون شد اما با بازی در نقش «نظام دوبرره» در سریال شبهای برره برای عامه مردم شناخته شد. او از همان کار به نوعی تبدیل به یکی از اعضای ثابت گروه مدیری شد و تقریباً در همه کارهای بعد از «پاورچین» مدیری حضور داشت.

سمانه پاکدل,بیوگرافی سمانه پاکدل,عکس سمانه پاکدل
سمانه پاکدل,بیوگرافی سمانه پاکدل,عکس جدید سمانه پاکدل
سمانه پاکدل,بیوگرافی سمانه پاکدل,عکس مادر سمانه پاکدل
سمانه پاکدل,بیوگرافی سمانه پاکدل,عکس همسر سمانه پاکدل
سمانه پاکدل,بیوگرافی سمانه پاکدل,عکس های همسر سمانه پاکدل
سمانه پاکدل,بیوگرافی سمانه پاکدل,عکس سمانه پاکدل

بیوگرافی و زندگینامه سمانه پاکدل

  • نام:سمانه
  • نام خانوادگی :پاکدل
  • زمینه فعالیت:سینما وتلویزیون
  • تولد:1366
  • محل تولد :اصفهان
  • پیشه:بازیگر
  • سالهای فعالیت:1383تاکنون
  • تاهل :مجرد

 سمانه پاکدل

 

سمانه پاکدل

از بازیگران زن سینما و تلویزیون متولد 26 مهر ماه 1366 می باشد و 30 سال سن دارد.او میگوید:کارم را از تئاتر شروع کردم، البته نه به عنوان بازیگر که به عنوان دستیار صحنه تا این که دکتر علی پویان برای بازی در نمایش «رودکی» از من دعوت کرد.»اولین کار تلویزیونی ام تله فیلمی با مهدی گلستانه بود و بعد «روز حسرت» با سیروس مقدم اما جایی که باعث معرفی شدنم شد، سریال «دلنوازان» بود که سال 1388 پخش شد و هنوز هم بهترین کارم می دانمش.»سمانه پاکدل در سال 88 با حضور در مجموعه دلنوازان به کارگردانی حسین سهیلی زاده توانست به خوبی دیده شود.
 
البته او قبل از آن نقش های کوتاهی در برخی مجموعه ها نیز داشته است.به گفته ی خودش نیز او جایگاه فعلی اش را مدیون مسعود رسام( تهیه کننده ) است که وی را به حسین سهیلی زاده برای حضور در سریالش معرفی کرده است.سمانه پاکدل درباره بازی در مجموعه تلویزیونی “دلنوازان” به کارگردانی سهیلی زاده گفت:خصوصیات اخلاقی مهتاب که دختری احساسی است، اما منطقی تصمیم می گیرد و بین احساس و تدبیر توازن را رعایت می کند برایم جالب بود و من را برای بازی در این پروژه ترغیب کرد .او تجربه بازی در چند مجموعه به صورت کوتاه را داشته اما در سال 88 و با نقش آفرینی در سریال دلنوازان به کارگردانی حسین سهیلی زاده توانست جایگاه مناسبی برای خود پیدا کند. البته خودش معتقد است که حضور پر رنگ تر در تلویزیون را مدیون مسعود رسام، تهیه کننده با تجربه سینمای و تلویزیون، چرا که سمانه را او به حسین سهیلی زاده معرفی کرد. این بازیگر تاکنون در مجموعه هایی چون سریال روز حسرت ، سریال دلنوازان ، سریال دست بالای دست ، سریال دیگری و سریال معراجی ها به ایفای نقش پرداخته است.
 
 samaneh pakdel
 samaneh pakdel
 
اودر مورد سهیلی زاده اینگونه می گوید:کارگردان مانند پدری مهربان نه تنها به بازیگران هنگام بازی آرامش می داد، بلکه برای تمام صحنه ها از نظر بازیگران هم استفاده می کرد و می خواست دیالوگ ها را آنطور که راحت ترند، اما صحیح بیان کنند. این بازیگر درباره حضور بازیگران پیشکسوت همچون پرویز فلاحی پور گفت:نمی دانم چگونه از کمک بازیگرانی چون آقای فلاحی پور، خانم کوثری و… تشکر کنم. آنها نهایت همکاری را با بازیگران جوان کردند. از زحمات سهیلی زاده کارگردان، ایرج محمدی و مهران مهام تهیه کنندگان و امیر سلیمانی دستیار کارگردان قدردانی می کنم که کمک زیادی به من کردند.
 
 عکس سمانه پاکدل
بیوگرافی و عکس سمانه پاکدل
 

ازدواج و همسرش

فعلا هم ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

زندگی خانوادگی سمانه پاکدل

 
این بازیگر زن سینما و تلویزیون ایرانی ، آخرین فرزند خانواده بوده و یک خواهر و یک برادر بزرگتر از خود دارد که هر دو متأهل هستند. مادرش را خیلی دوست داشته و او را به عنوان الگوی رفتاری و اخلاقی خود انتخاب کرده است. به بازی پرویز پرستویی بسیار علاقه داشته و وی الگوی بازیگریش می باشد. او در مورد نظر خانواده اش نسبت به ورود به عرصه بازیگری توضیح داد:«دوران راهنمایی که تمام شد، می خواستم دبیرستان را در هنرستان سوره بگذرانم اما خانواده ام اجازه ندادند و گفتند رشته دیگری بخوان، اما بعدا می گذاریم بازیگر شوی. کسانی که در این مسیر از من حمایت کردند، خواهرم و همسرش بودند.عاشق خواب است ومی گوید::«در دوران مدرسه درس خوان بودم و از معلم گرفته تا ناظم همه از من راضی بودند. تنها مسئله ای که داشتم همین خواب ماندن بود. الان برای این که حلش کنم هر موقع برای ضبط سریال یا فیلم آفیش هستم، می گویم حتما سرویس دنبالم بفرستند.»او در مورد اخلاقش می گوید::«مرز بین صفر تا صدم یک تار مو است. دیر عصبانی می شوم و تحملم زیاد است اما اگر پا روی دمم بگذارند، پا روی دمشان می گذارم.» او در مورد این که در سینما کدام بازیگر زن را دوست دارد از فاطمه معتمدآریا نام برد.
 
سمانه پاکدل
خصوصیات و ویژگی هی اخلاق سمانه پاکدل

آشپزی سمانه پاکدل

 
سمانه پاکدل ادامه داد:«چون پدر و مادرم کارمند بودند از کودکی کار خانه می کردم و این کار را دوست داشتم. آشپزی ام هم خوب است و در این مورد ادعا دارم.
شوخی های مهران مدیری باسمانه پاکدل در مورد ازدواجش
 
مادر و خواهر سمانه پاکدل
خانواده سمانه پاکدل
سمانه پاکدل در جواب این که عاشق شده است یا نه، به شوخی گفت:«نه! اگر بگویم عاشق شده ام میاید مرا بگیرد؟! نگرفته است دیگر! اگر عاشق شده بودم میامد می گرفت!»او در میان خنده مهران مدیری و حاضران در استودیو ادامه داد:«یکی از لباس هایی که همیشه در مهدکودک می پوشیدم لباس عروس بود.»مهران مدیری با خنده ادامه داد:«چرا کسی نمی گیردتان؟ اخلاق تندی دارید یا معیارهای سختی؟!»بازیگر نقشِ مهتاب در سریال «دلنوازان» ادامه داد:«من آسان می گیرم، آن ها سخت می گیرند.» او در پاسخ به مهران مدیری که پرسید چه چیزی به موزه «دورهمی» می دهد گفت:«شما به من عیدی چه می دهید؟!» مهران مدیری در نهایت گفت:«یک جلد کتاب نفیس.» سمانه پاکدل جواب داد:«همه می آیند این جا هدیه می دهند، من هدیه می گیرم!» مدیری به شوخی گفت:(برای همین است که کسی نمی گیردتان)
 
سمانه پاکدل
بیوگرافی و عکس های سمانه پاکدل
 

فیلم شناسی سمانه پاکدل

 

مجموعه تلویزیونی

  1. همسایه ها (1395 مهران غفوریان)
  2. دیگری (1393)
  3. پنجره 
  4. معراجی ها (1392مسعود ده نمکی)
  5.  شاید برای شما هم اتفاق بیفتد
  6. دلنوازان (1388حسین سهیلی زاده)
  7. دست بالای دست (1391)
  8. بچه های نسبتاً بد (1392)

سمانه پاکدل

گریم فیلم همسایه ها

سینمایی

  1. یکی از ما دو نفر (1389 تهیمنه میلانی)
  2.  معراجی ها (1392 مسعود ده نمکی)
  3. لبه پرتگاه

عکس های سمانه پاکدل 

سمانه پاکدل و حدیث میرامینی

سمانه پاکدل و حدیث میرامینی در سریال دلنوازان

سمانه پاکدل و مهران مدیری

سمانه پاکدل و مهران مدیری در برنامه دورهمی

آرام جعفری و سمانه پاکدل

سلفی بهاره رهنما با سمانه پاکدل و آرام جعفری

بهار افشاری وسمانه پاکدل

بهاره افشاری و سمانه پاکدل و جواد عزتی

سمانه پاکدل و پوراندخت میهمن

پوراندخت مهیمن و سمانه پاکدل

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۰۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied