شمانیوز
شما نیوز

صدیقی زاده:

نمایشگاه توانمندسازی مشاغل موجب شناسایی توانمندی‌های جدید در استان شد

مدیرعامل شرکت پتروشیمی کارون با بیان اینکه تفاهم‌نامه این شرکت در اولین نمایشگاه توانمندسازی و حمایت از شرکت‌های منطقه در تامین نیازهای شرکت‌های پتروشیمی ماهشهر، یکی از گران‌ترین و از لحاظ تکنولوژی بالاترین تفاهم‌نامه منعقد شده بود، برگزاری این نمایشگاه را موجب توجه صنعت پتروشیمی مستقر در منطقه، به توانمندی‌های موجود در استان دانست.

نمایشگاه توانمندسازی مشاغل موجب شناسایی توانمندی‌های جدید در استان شد

به گزارش شمانیوز و به نقل از ستاد خبری نمایشگاه، علیرضا صدیقی‌زاده اظهار داشت: تاکنون به نمایشگاه‌ها در صنعت پتروشیمی در سطح کشوری نگاه می‌شد، اما این نمایشگاه که به صورت منطقه‌ای برگزار شد کار جدیدی بود و کمک کرد تا با ارائه توانمندی‌هایی که در استان وجود دارد، آن‌ها را بهتر ببینیم و عزممان را جزم کنیم،بعد از این توجه بیشتری به تولیدکنندگان و صنعتگران منطقه داشته باشیم. 

وی با تشکر از مدیرعامل و همچنین مدیریت‌ برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس به دلیل برگزاری این نمایشگاه، تصریح کرد: خروجی این نمایشگاه بسیار مفید است و با تکرار آن در سال‌های آینده می‌تواند به شرایط مطلوب‌تری در استفاده از توانمندی‌های استان و اشتغال کمک کند. 

مدیرعامل پتروشیمی کارون با اشاره به پنج تفاهم‌نامه‌ای که این شرکت در نمایشگاه امضاء کرد، گفت: تفاهم‌نامه کارون، یکی از گران‌ترین و از لحاظ تکنولوژی بالاترین تفاهم‌نامه‌ای بود؛که در ساخت یک مبدل امضاء شد. سایر تفاهمنامه‌های شرکت نیز در حوزه ابزار دقیق و مواردی بود که تکنولوژی آن‌ها در صنایع ایران مورد استفاده قرار نداشته و همیشه از کشور‌های خارجی وارد می‌کردند. اینکه مشاهده کردیم چنین توانایی‌هایی در داخل استان وجود دارد، باعث غرور است و امید داریم این تفاهم نامه‌ها هرچه زودتر به منصه ظهور برسند. 

صدیقی زاده در خصوص انتظارش از صنعتگران و تولیدکنندگان استان خوزستان و به ویژه منطقه ماهشهر و بندر امام خمینی(ره)، اظهار داشت: با توجه به اینکه صنعت پتروشیمی صنعتی پیچیده است، باید از تکنولوژی‌هایی استفاده شود که مسائل ایمنی و سطح بالای امنیت دستگاهی و تجهیزاتی در آن‌ها رعایت شود. 

وی خاطر نشان کرد: تولیدکنندگان باید توجه ویژه به کیفیت قطعاتی که تولید می‌کنند و به کیفیتی که ارائه می‌دهند تعهد داشته باشد.

12

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied