شمانیوز
شما نیوز

ساعت و زمان پخش سریال آخر خط از شبکه سه سیما

پخش سریال «سرباز» امشب به پایان می‌رسد و از شنبه سریال جدیدی به کارگردانی علی مسعودی روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

ساعت و زمان پخش سریال آخر خط از شبکه سه سیما

به گزارش شمانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان : مجموعه تلویزیونی «آخر خط» به نویسندگی و کارگردانی علی مسعودی، جایگزین سریال «سرباز» شد. علی مسعودی  با حضور در بخش استندآپ کمدی برنامه «خندوانه» به شهرت رسید.

او کارگردانی اولین سریال مستقل خود را با «آخر خط» تجربه می‌کند. وی تا به حال نویسندگی سریال‌های «سه دونگ سه دونگ»، «آقا و خانم سنگی»، «قرارگاه مسکونی»، «سه در چهار»، «ارثیه بابام»، «کوچه اقاقیا»، «آشتی کنان»، «ساعت خوش» و ... تجربه کرده است.

مسعودی همچنین به عنوان بازیگر در سریال‌های «آرماندو»، «لیسانسه‌ها»، «سفر در خانه»، «تنهایی لیلا»، «سه در چهار»، «بزنگاه» و ... حضور داشته است.

علی صبوری، شهین تسلیمی، کمند امیرسلیمانی، عباس جمشیدی فر، اشکان اشتیاق، داریوش سلیمی، علی صبوری، غزال وکیلی، مهسا باقری، مهران رجبی و امیر غفارمنش در سریال «آخر خط» بازی می‌کنند.

مجموعه تلویزیونی «آخر خط» مضمونی کمدی و طنز دارد و داستان دو پسرخاله است که بسیار شرور هستند و خانواده‌ها از دست این دو نفر به ستوه آمده‌اند. این دو در نهایت به زندان می‌افتند و تصمیم به مهاجرت از کشور می‌گیرند.

سریال «آخر خط» از شنبه (۳۱ خرداد) ساعت ۲۰:۴۵ ، به جای سریال «سرباز» روی آنتن شبکه سه می‌رود.

آخرین قسمت مجموعه تلویزیونی «سرباز» به کارگردانی هادی مقدم دوست و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی که از ششم اردیبهشت ماه روی آنتن شبکه سوم سیما رفت، امشب پخش می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied