شمانیوز
شما نیوز

با هدف انتقال تجربه و ایده برگزار می‌شود؛

وبینار توسعه خدمات کتابخانه‌های عمومی برای گروه‌های حاشیه‌ای

نخستین جلسه از سلسله وبینارهای فراملی «روایت‌هایی از ایده‌ها و الگوهای مدیریت کتابخانه‌های عمومی» با سخنرانی استاد دانشگاه کارولینای جنوبی برگزار می‌شود.

وبینار توسعه خدمات کتابخانه‌های عمومی برای گروه‌های حاشیه‌ای

به گزارش شمانیوز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، اولین جلسه از سلسله وبینارهای فراملیِ «روایت‌هایی از ایده‌ها و الگوهای مدیریت کتابخانه‌های عمومی» با موضوع «توسعه خدمات کتابخانه‌های عمومی برای گروه‌های حاشیه‌ای» و سخنرانی کیم تامپسون، دانشیار علم اطلاعات دانشکده اطلاعات و ارتباطات دانشگاه کارولینای جنوبی و «آندرو واکلی» دانشجوی کارشناشی‌ارشد این دانشکده ساعت ۱۸ روز سه‌شنبه هجدهم خرداد برگزار می‌شود.

این وبینار از طریق سامانه اسکای روم معاونت برنامه‌ریزی، پژوهش و فن‌آوری اطلاعات نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار می شود و دبیری آن بر عهده منصور کوهی رستمی، استادیار دانشگاه شهید چمران اهواز خواهد بود. این نشست همچنین به صورت زنده از طریق صفحه نهاد کتابخانه های عمومی کشور در آپارات نیز پخش می شود.

گفتنی است، دفتر پژوهش و آموزش به منظور توسعه یادگیری و ارتقای بینش و دانش کارکنان، از طریق انتقال تجربه و ایده از بیرون نهاد به داخل، سلسله وبینارهای فراملی «روایت هایی از ایده ها و الگوهای مدیریت کتابخانه های عمومی» در قالب به اشتراک‌گذاری تجربه و ایده ساماندهی کرده است. این وبینارها با مشارکت اساتید دانشگاه‌ها، کتابداران و مدیران کتابخانه‌های عمومی کشورهای مختلف برگزار خواهد شد.

 

 
 
 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied