شمانیوز
شما نیوز

باربد بابایی از دوقلوهای 18 ساله اش رونمایی کرد + عکس

به تازگی تصویری از باربد بابایی و دختران دوقلویش لو رفت. باربد بابایی این روزها به عنوان مجری برنامه های مختلف تلویزیون در بین مخاطبان شناخته می شود و مورد توجه است.

باربد بابایی از دوقلوهای 18 ساله اش رونمایی کرد + عکس

باربد بابایی ‌در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: از زمانی که ۱۸ ثانیه شون بود تا الان که ۱۸ سالشون شده بزرگترین نعمت و رحمت و محبت خداوند در زندگی من جاری شده مطمئنم خدا خیلی من و دوست داشته که این دو تا فرشته رو به من داده ، هر وقت روزگار بهم سخت گرفته به دخترام نگاه کردم و چنان انرژی گرفتم که روزگار و ضربه فنی کردم از همسرم ممنونم که سالهاست مراقب ما سه تاست و بزرگترین آرزوی زندگیم خوشبختی و عاقبت به خیری بچه هامه . دخترای گلم تولد ۱۸ سالگیتون مبارک الهی شاد باشید همیشه دوستتون دارم ، عکس دختران دوقلوی باربد بابایی برای نخستین بار منتشر شده است که حسابی هم به مذاق طرفداران این مجری و فعال حوزه  موسیقی خوش آمده است.  باربد بابایی شهریور سال ۱۳۵۷ در تهران متولد شده است. وی  فارغ التحصیل  لیسانس زبان عربی از  دانشگاه آزاد  می باشد. باربد بابایی سال ۱۳۷۷ با  تئاتر  و نمایش پرتگاه بصورت حرفه ای وارد عرصه هنری شد. آقای مجری ازدواج کرده و متاهل است، حاصل این  ازدواج دو دختر دوقلو به نام شایلین و آیلین است.

تصویر باربد بابایی و دختران دوقلویش لو رفت + عکس

 

همچنین بخوانید : 

 

پست جدید و معنادار ریحانه پارسا جنجال به پا کرد + عکس

 

 

حضور در یک شبکه ماهواره ای

دوست داشت کارگردانی بخواند اما به اجبار  خانواده  مترجمی خواند. از ترم اول دانشگاه سال 1376 وقتی 19 سال داشت بخاطر علاقه اش در دانشگاه یک گروه تئاتری تشکیل داد و سه سال به این گروه کار کرد.

در سال 1382 وقتی 25 ساله بود مدتی در شبکه مهاجر در برنامه موزیک ما و  ایران  موزیک در  پشت صحنه  کار می کرد که بعدها به پیشنهاد امیر غفارمنش مجری این برنامه ها هم شد. در همزمان کار شبکه ماهواره ای، چندین پیشنهاد همکاری در  تلویزیون  داخل را را بدلیل عدم علاقه خود رد کرد.

1555391483_D7kJ8

بازیگری باربد بابایی

با تئاتر و نمایش پرتگاه سال 1377 بصورت حرفه ای وارد عرصه هنری شد، در سال 79 برای اولین بار در سریال روزهای بیاد ماندنی شبکه اول نقش فرعی رو ایفا کرد و در چندین تله فیلم نیز حضور داشت. تصویر باربد بابایی و دختران دوقلویش مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

 

keder

شایعه ازدواج

یکی از بزرگترین شایعات پیرامون زندگی باربد بابایی مربوط به ازدواج او با غزل حشمت است. غزل حشمت بازیگر و مجری کشورمان است که چند سال پیش شایعه ازدواج او با باربد بابایی شکل گرفت و بسیاری از طرفداران این دو هنرمند به اشتباه گمان کردند که این دو هنرمند با یکدیگر ازدواج کرده اند اما این موضوع در حد یک شایعه است و اجرای مشترک یک نمایش باعث شکل گیری از شایعه شد. او دارای دو فرزند است که تصویر باربد بابایی و دختران دوقلویش لو رفت عنوان عکس جدیدشان است.

 

اجرای باربد بابایی در شب کوک

اجرای برنامه شب کوک را میتوان نقطه عطفی در کارنامه هنری باربد بابایی دانست. باربد بابایی کارگردانی و اجرای این برنامه را به تهیه کنندگی هادی دمیرچی برعهده داشت و این برنامه با حضور چهار داور شناخته شده اهل موسیقی و شرکت کننده هایی که برای تست خوانندگی می آمدند برگزار میشد. فریدون آسرایی، مهدی یغمایی، پوریا حیدری و فرهاد برنجان داوری برنامه شب کوک را با اجرای باربد بابایی برعهده داشتند.

 

باربد-بابایی

شغل دوم باربد بابایی

باربد بابایی در سالروز تولدش مهمان برنامه علی ضیا و فرمول یک شد و در این برنامه درباره شغل دومش غیر از اجرا صحبت کرد. باربد بابایی به همراه برادران دمیرچی که از تهیه کننده های دنیای موسیقی هستند کار برگزاری کنسرت و انتشار آلبوم را در خارج از کشور برعهده دارد.

باربد بابایی می گوید: « فوبیای ارتفاع و غرق شدن دارد، ولی از  هواپیما  نمی ترسد. به استخر هم نمی رود، ولی می گوید آدم بی کله ایم، اگر احساس کنم کاری درسته سعی میکنم سیاست به خرج ندم و هر طور شده انجامش می دهم.» علاقه اصلی او معطوف به به رشته کارگردانی بود اما به اصرار خانواده اش که دوست داشتند مترجمی بخواند، به اجبار این رشته را انتخاب کرد.

منتقدان  رسانه  های ایران و حوزه  صدا و سیما  انتقاداتی جدی نسبت به حضور برخی از افراد را که در برنامه های ماهواره ای حضور داشته اند را مطرح کرده اند که باربد بابایی هم به دلیل اینکه قبلا در شبکه ماهواره ای حضور داشته است مورد انتقاد قرار گرفته است. او قبلا که در  شبکه های ماهواره ای  حضور داشت در کمال تعجب توانست مجوز تهیه کنندگی و اجرای یک برنامه در زمینه موسیقی به نام شب کوک را از مسئولان شبکه تازه تاسیس نسیم بگیرد.

 

طرفداران باربد بابایی و برنامه شب کوک بلایکید لطفا. - ویسگون

فعالیت باربد بابایی در شبکه ماهواره ای

باربد بابایی در ابتدای جوانی و در حالی که تنها 25 سال داشت به یک شبکه ماهواره ای پیوست و در پشت صحنه برنامه ایران موزیک فعالیت داشت و مدتی هم به پیشنهاد امیرغفارمنش به عنوان مجری در این برنامه فعالیت کرد.

 

خوانندگی باربد بابایی

اگرچه چند آهنگ با صدای باربد بابایی را احتمالا شنیده اید اما این هنرمند کشورمان خوانندگی را تنها برای دلش خودش انجام میدهد و به گفته خودش هرگز جسارت نمیکند که وارد دنیای خوانندگی شود اما در نواختن گیتار تبحر دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۰۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • یسنا

    چقدر نازن
    چقدر خوشکل

  • فاطمه

    به قیافش نمی خوره اخه خودشون خیلی جوانن

  • من

    یادش بخیر شب کوک چقدر خوب بود من در برنامه شرکت کردم بینظیر بود ای کاش ادامه اش میدادن

  • سارا

    ماشاالله اصلا بشون نمیاد دختر هجده ساله داره خدا حفظشون کنه

  • زهرا

    خیلی خوب

  • فرهنگی

    هزارماشاالله اصلا بهشون نمیادهمگی خوشگل ودوست داشتنی خیلیم عالی .

  • غلامرضا

    درودو دوصد درود خدا حفظشون کنه... همسن من هس ...ولی ماشالا خیلی جوون تر نشون میده....راستی چکار میکنن خوب جوون میمونن..

  • ناشناس

    میشه گفت مجری توانمندیه.جذاب.مؤدب.مسلما پدر و همسری خوبی هم هست.موفق باشی آقای باربد

  • مهدی

    تبریک بهش عالی هستی

  • ط ت

    بهش نمیاد اصلا

  • آسمان

    بهش نمیاد دختراش اینقدی باشن من فک میکردم خودش هنوز مجرده چه برسه به اینکه دوتادختره بزرگم داسته باشه

  • الینا

    ماشاالله خیلی مجری مودب دوست داشتنی من خیلی برنامه شب کوک دوست داشتم انشاالله همیشه و در همه حال خدا خودش و خانواده شو حفظ کنه🤲🤲