شمانیوز
شما نیوز

دیجی کالا جایزه می دهد

باشگاه مشتریان دیجی‌کالا (دیجی‌کلاب) سرویس جدیدی است که به شما امکان می‌دهد به روش‌های مختلف از دیجی کالا امتیاز، تخفیف و جایزه دریافت کنید.

دیجی کالا جایزه می دهد

به گزارش شمانیوز؛ باشگاه مشتریان دیجی‌کالا (دیجی‌کلاب) سرویس جدیدی است که به شما امکان می‌دهد به روش‌های مختلف از دیجی کالا امتیاز، تخفیف و جایزه دریافت کنید.

با راه اندازی این سرویس، هربار که سفارش خود را درب منزل از  دیجی‌کالا دریافت می‌کنید، به‌طور خودکار به ازای هر ۱۰ هزار تومان خرید، یک امتیاز در پروفایل دیجی‌کلاب شما ثبت می‌شود.

یک راه دیگر برای کسب امتیاز این است که برای محصولات خریداری شده نظر ثبت کنید و به ازای هر نظر از دیجی‌کلاب ۵ امتیاز بگیرید. اما بیشترین امتیاز را وقتی دریافت می‌کنید که دوستان شما با استفاده از لینکی که در پروفایلتان وجود دارد، عضو دیجی‌کالا شوند و اولین خریدشان را انجام دهند که در این صورت به ازای هر دعوت موفق، ۵۰ امتیاز دیجی‌کلاب دریافت می‌کنید.

برای دعوت از دوستان و دریافت ۵۰ امتیاز، کافی است مراحل زیر را انجام دهید:

به باشگاه مشتریان  دیجی‌کالا به آدرس https://digiclub.digikala.com وارد شوید.

در بالای صفحه با کلیک بر روی عبارت ” دعوت دوستان به دیجی کالا ”  لینک اختصاصی شما نمایش داده می شود.

در این صفحه لینک اختصاصی خود را کپی کنید و از راه‌هایی مثل اپلیکیشن پیام‌رسان، پیامک، شبکه‌های اجتماعی یا ایمیل، آن را برای دوستان خود بفرستید.

بیشترین امتیاز را وقتی دریافت می‌کنید که دوستان‌تان با دعوتنامه‌ی شما عضو دیجی‌کالا شوند

اگر دوست شما از طریق لینک اختصاصی شما در دیجی‌کالا ثبت‌نام کند:

۱. دوست شما برای اولین خرید خود از  دیجی‌کالا ، یک کد تخفیف ۱۰ هزار تومانی می‌گیرد.

۲. شما نیز پس از اینکه دوستتان اولین خرید موفق خود را از دیجی کالا انجام داد و تحویل گرفت ۵۰ امتیاز در باشگاه مشتریان دیجی‌کالا می‌گیرید.

منبع: اتاق خبر دیجی کالا

گزارش:  سیده عاطفه زمانی

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied