شمانیوز
شما نیوز

تیم ملی نیازمند روحیه و افکار مثبت در شرایط کنونی است

یک کنشگر سیاسی و فعال حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و ورزشی، اغتشاشات و ناامنی‌های اخیر در داخل کشور با هدف تغییر نظام جمهوری اسلامی ایران را خواب متوهمانه براندازان و دشمنان عنوان کرد و لزوم حمایت از تیم ملی فوتبال که در جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی دشمنان نیازمند روحیه قوی برای شادکردن دل مردم است را از همگان خواستار شد.

تیم ملی نیازمند روحیه و افکار مثبت در شرایط کنونی است

به گزارش سراج۲۴، سید میکائیل محمدی مشاور عالی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در یک گفت‌وگوی اختصاصی با سراج۲۴، با اشاره به اغتشاشات اخیر در داخل کشور، گفت: به عنوان یک ایرانی و فعال عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و ورزشی کاملا معتقد به دفاع از جمهوری اسلامی ایران و اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران بهترین نظام و غیرقابل تکرار است.

مدیرکل سابق پارلمانی امور مجلس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، ادامه داد: بنده نفی نمی‌کنم که مردم در اعتراضات حضور نداشتند و اگر بخواهیم برآورد تعدادی انجام دهیم حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد جمعیت تشکیل‌دهنده در اتفاقات اخیر را مردم معترضی تشکیل داده‌ بودند که از نظر بنده اعتراضات به حقی نسبت به اوضاع ناکارآمد مدیریتی در سطح اقتصاد و معیشتی کلان کشور داشتند که باید اصلاحات اساسی در این زمینه انجام پذیرد. موضوعات از شعار و حرف گذشته و اکنون وقتی است که مردم باید تغییرات را حس بکنند. ما بهترین نظام را در دنیا داریم و به آن افتخار می‌کنیم اما باید اصلاحات اساسی در زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی، معیشتی و همچنین مشکل بیکاری قشر تحصیلکرده و فرهیخته کشور حل گردد.

تفکر متوهمانه معاندان درباره تغییر نظام جمهوری اسلامی ایران

رئیس خانه احزاب استان خراسان شمالی با تاکید بر اینکه در زمینه اعتراضات معیشتی و اقتصادی مردم مدافع آنها هستم، افزود: اما ۸۰-۷۰ درصد افراد دیگر که نمی‌توان به آنها مردم معترض گفت، بلکه اغتشاشگران، آشوبگران و نفرات مشکوکی بودند که با هدف آسیب به نظام، اموال بیت‌المال و ایجاد رعب و وحشت در جامعه در بین این نفرات جای گرفته بودند. با این افراد که به مردم عادی، نیروهای انتظامی و مدافع امنیت حمله و ترور انجام می‌دهند، به شدت مخالف هستم و در اینجا اعلام می‌کنم؛ بنده به عنوان یک ایرانی، مسلمان و عاشق وطن و مردمم اگر نیاز باشد مقابل این افراد ایستادگی خواهم کرد. چرا که کاملا با این تفکر متوهمانه آنها مبنی بر تغییر نظام مخالف هستم، مگر در خواب چنین موضوعی را ببینند، چون ما نخواهیم گذاشت که چنین اتفاقی رخ بدهد.

میکائیل محمدی، با بیان اینکه معتقدم در بعضی از امورات کشور باید اصلاحات اساسی صورت بگیرد، تصریح کرد: اصلاحات اساسی امورات بایستی توسط سران قوا و مسئولین کشوری انجام پذیرد، ما واقعا بهترین کشور را داریم و این حق مردم است که اصلاحات در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و ورزشی انجام پذیرد.

برهم‌زدن روحیه بازیکنان تیم ملی توسط معاندین در بازی ایران و انگلیس

مشاور عالی نمایندگان مجلس در حوزه ورزش، درباره اتفاقات و حواشی پیش آمده برای تیم ملی فوتبال ایران و جهادگران عرصه ورزشی در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲، اظهار داشت: متأسفانه جو خیلی بدی در حوزه ورزشی که باید به دور از این‌گونه مسائل باشد، توسط معاندین و اغتشاشگران در داخل و خارج از ایران به وجود آمده که شرایط بسیار سنگینی برای روحیه مردم، طرفداران عاشق فوتبال و اعضای تیم ملی به بار آورده‌اند که واقعا دور از انتظار است و به صراحت می‌گویم مخالف این رویکرد هستم. این شرایط در بازی اول ایران مقابل انگلستان بی‌تاثیر نبود و اثرات روحی بدی برای بازیکنان و هواداران چه در داخل و چه در بیرون از ورزشگاه خلیفه و رسانه‌ها و فضای مجازی به وجود آورد. جوی که باعث شد بازیکنان با یک شرایط روحی بسیار نامناسبی داخل زمین بروند. رسانه‌های معاند با خبرپراکنی و دروغ‌پردازی سعی‌کردند که شرایط را به صورت بسیار بسته و خفقان در داخل کشور و ورزشگاه خلیفه قطر نشان بدهند تا بر روحیه بازیکنان و مردم ایران تاثیر منفی بگذارند.

تلاش کنیم تا روحیه بازیکنان تقویت شود

سید میکائیل محمدی با تاکید بر اینکه به عنوان فعال و کنشگر سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ورزشی در کشور که عاشق ایران، نظام مقدس، فوتبال و پرچم‌مان هستم، اضافه کرد: همه ما کاملا معتقد به ایجاد راهکارهای مناسب برای فضای مجازی هستیم. ما باید با انتشار اخبار مثبت در فضای مجازی شرایط را به‌گونه‌ای رقم بزنیم که بازیکنان ایران با یک روحیه خوب و مناسب مقابل تیم‌های ولز و آمریکا قرار بگیرند. در صورتی که روحیه بازیکنان در شرایط اعتدال و مطلوب باشد، قطعا می‌توانند در زمین مقابل حریف یک نتیجه خوب را کسب بکنند تا دل مردم و مسئولینی که زحمت کشیدند تا تیم ملی در شرایطی خوب در مسابقات حاضر شود را شاد کنند.

مشاور عالی نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران، با بیان اینکه بنده به عنوان یکی از معدود جوانانی که در عرصه سیاسی حضور دارد، آمادگی خود را برای کمک به برقراری و مدیریت شرایط اعلام می‌کنم، گفت: همه باید برای ایجاد شرایط مناسب به نحوی که هم مردم و هم اعضای تیم ملی با روحیه‌ای بالا برای کسب نتایج قدم برداریم. چرا که صعود تیم ملی و خوشحالی مردم، ضربه‌ای مهلک به معاندین، آشوبگران و اغتشاشگرانی است که در داخل و خارج کشور به دنبال یاس و ناامیدی مردم هستند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه اعتراضات مردم در زمینه‌های اقتصادی و معیشتی درست و به جاست، بیان داشت: با توجه به اینکه تیم ملی در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حضور دارد و نیازمند رویکردهای مثبت برای مردم، کادر فنی و اعضای تیم ملی فوتبال هستیم، اکنون شرایطی نیست که به مباحث اعتراضی بپردازیم. بنده درخواستم از سران قوا اینست که پس از پایان بازی‌ها و مدیران ارشد کشور به فکر اصلاحات اساسی امورات کشور به نحوی که مردم این موضوع را حس بکنند، باشند. ان‌شاءالله دست تمام آشوبگران، معاندین و تجزیه‌طلبان بسته شود و کسانی که به دنبال تفرقه و ایجاد مشکل در ایران هستند زمین‌گیر بشوند. در اینجا اعلام می‌کنم برای موضوعات مختلف که نیازمند اصلاحات اساسی است، طرح‌های مختلف و برنامه‌های اساسی‌تری برای اتفاقات مثبت‌تر دارم. در پایان به عنوان یک ایرانی و یک جوان آرزوی موفقیت برای تیم ملی فوتبال ایران را دارم و در کنار این تیم هستم و قطعا یکی از اهداف اصلی‌ام دادن انرژی و افکار مثبت به مردم عاشق فوتبال است

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied