شمانیوز
شما نیوز

جدیدترین مشتری ستاره رئال‌مادرید

پاریسن ژرمن جدید ترین مشتری خامس، ستاره کلمبیایی رئال مادرید است.

جدیدترین مشتری ستاره رئال‌مادرید

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ورزش سه: زین الدین زیدان علاقه ای به حفظ خامس ندارد و جدایی این بازیکن از رئال مادرید قطعی شده است. به نظر می رسید ناپولی مقصد بعدی این هافبک خلاق باشد اما پیشنهاد مالی ناپولی مورد توجه کهکشانی ها قرار نگرفته و ممکن است این انتقال منتفی شود.

باشگاه ایتالیایی برای خرید خامس پیشنهادی 42 میلیون یورویی به رئال مادرید ارائه داده اما فلورنتینو پرز که در تابستان امسال مبالغ هنگفتی خرج کرده، خواهان فروش خامس با رقمی بالاتر برای ایجاد تعادل در وضعیت مالی باشگاه است.

Le10Sport مدعی شد پاری سن ژرمن در حال ارزیابی شرایط بوده و اگر مذاکرات ناپولی و رئال مادرید به نتیجه نرسید، آنگاه باشگاه فرانسوی برای خرید وی وارد عمل خواهد شد.

خود خامس خواهان انتقال به ناپولی بوده و علاقمند است زیر نظر کارلو آنچلوتی، سرمربی سابق خود در رئال مادرید و بایرن مونیخ بازی کند اما عدم توافق مالی ممکن است این معامله را منتفی کند. رئال مادرید نیز ترجیح می دهد خامس خارج از لالیگا بازی کند زیرا در حال حاضر اتلتیکومادرید نیز برای خرید این بازیکن وارد عمل شده و رئال علاقه ای به فروش خامس به رقیب همشهری خود ندارد. بدین ترتیب اگر لوس بلانکوس با ناپولی به توافق نرسد، آنگاه شانس انتقال خامس به پاری سن ژرمن زیاد خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied