شمانیوز
شما نیوز

ستاره هلندی باید به رئال مادرید برود

رافائل فن درفارت، هافبک هلندی و سابق رئال مادرید معتقد است دنی فن دبیک باید راهی این تیم شود.

ستاره هلندی باید به رئال مادرید برود

به گزارش شمانیوز به نقل از "ورزش سه"، در روزهای اخیر اخباری در مورد احتمال انتقال دنی فن دبیک، هافبک هلندی و 22 ساله آژاکس به رئال مادرید شنیده شده و ممکن است او با رقمی بین 60 تا 70 میلیون یورو راهی برنابئو شود. رافائل فن درفارت که خود سابقه بازی کردن در مادرید را در کارنامه دارد از رخ دادن این اتفاق ابراز رضایت کرد.

 

رافائل فن درفارت گفت: "من فکر می کنم فن دبیک لیاقت رفتن به رئال مادرید را داشته و شانس بالایی برای موفقیت در این تیم دارد. فن دبیک فصل گذشته در لیگ قهرمانان اروپا فوق العاده بازی کرد و حالا همه دیگر او را می شناسند. فن دبیک بازیکنی زحمتکش و عادی است و در رئال مادرید مورد تحسین همگان قرار می گیرد.

 

حالا زمانی ایده آل برای رفتن به رئال مادرید است. این باشگاه پیش فصل خوبی داشته و هواداران رئال مادرید در حال حاضر انتظار دارند خریدهای بزرگی راهی این تیم شوند. اگرچه رقابت برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی بالاست، اما دنی فن دبیک نیز شانس بازی کردن پیدا خواهد کرد.

 

اوضاع فن دبیک در رئال با آژاکس بسیار متفاوت خواهد بود، اما در رئال مادرید توانایی او برای گلزنی و پیشروی شرایط دیگری خواهد داشت. قطعا من اگر جای فن دبیک بودم به پیشنهاد رئال پاسخ مثبت می دادم و حتی برای عقد قرارداد با دوچرخه به مادرید می رفتم."

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied