شمانیوز
شما نیوز

تعصب جالب مارسلو به رئال مادرید

مارسلو، مدافع برزیلی و سرشناس رئال‌مادرید روز گذشته گفت‌وگوی کوتاهی با گاتزتا دلو اسپرت داشته است.

تعصب جالب مارسلو به رئال مادرید
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ، مارسلو، مدافع برزیلی و سرشناس رئال‌ مادرید رفته رفته تبدیل به یکی از اسطوره‌های این تیم می‌شود. او در عصر جدید مادریدی‌ها مهره کلیدی بوده و حالا به عنوان یکی از کاپیتان‌های باشگاه در نظر گرفته می‌شود. این ستاره برزیلی به همراه رئال‌مادرید تا به الان ۲۰ جام به دست آورده و کارنامه بسیار پرباری دارد. مارسلو روز گذشته گفت‌وگوی کوتاهی با گاتزتا دلو اسپرت داشته که بخشی از آن را در زیر از نظر می‌گذرانید.

 

* بعد از ۱۴ فصل حضور در رئال‌مادرید الان ۲۰ جام به دست آورده‌ای، از جمله ۴ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا. تصورش را می‌کردید بتوانید این همه جام با رئال به دست بیاورید؟
وقتی شما با باشگاهی به اسم رئال‌مادرید قرارداد می‌بندید می‌توانید در هر جامی قهرمان شوید. با این حال مطمئناً کاری که در لیگ قهرمانان اروپا این سال‌های اخیر انجام داده‌ایم خاص است و خیلی سخت است بشود با آن برابری کرد یا اینکه از آن بشود عبور کرد. جام‌هایی که به دست آمده‌اند عظمت رئال‌مادرید را نشان می‌دهد. جام‌هایی که با فداکاری، تلاش و تواضع به دست آمده. شاید مردم این‌طور فکر کنند که ما قهرمان می‌شویم، چون از همه قوی‌تر هستیم ولی راز کار ما دقیقاً عکس این مورد است؛ اگر توانسته‌ایم این همه جام ببریم به خاطر این است که همیشه خودمان را پایین‌تر از رقبا در نظر گرفته‌ایم و به آن‌ها احترام گذاشته‌ایم. 


* فصل گذشته کریستیانو رونالدو به لیگ ایتالیا پیوست و امسال هم که روملو لوکاکو آمده است. به نظر می‌رسد لیگ ایتالیا اعتبارش را بین بازیکنان هم به دست آورده باشد. 
این موضوع را دوست دارم. لیگ ایتالیا قدرت و اهمیتی که در گذشته داشته است را به دست می‌آورد. از این مورد گذشته وجه اشتراکی هم وجود دارد اینکه فوتبال کمتر چشم‌نواز و بیشتر فیزیکی شده است. فوتبال ایتالیا مثل فوتبال جهان به سمت یک جهت کلی که بیشتر و بیشتر جاه‌طلبی دارد در حال حرکت است. 


* فکر می‌کنید امسال تیمی در لیگ ایتالیا بتواند به دیکتاتوری یوونتوس پایان دهد؟‌
نمی‌دانم. مطمئناً بردن هشت قهرمانی متوالی از سوی یوونتوسی‌ها نشانه وضعیت روحی برتر و تشنه جام بودن آنهاست. وقتی شما قرار است قهرمان شوید و همچنان در اوج بمانید باید چنین روحیه‌ای داشته باشید. اصلاً کار ساده‌ای نیست. 


* ولی یوونتوس هنوز لذت شادی در لیگ قهرمانان اروپا را کم دارد... 
سال‌های اخیر آن‌ها دو بار تا فینال رسیده‌اند ولی درست در لحظه پایانی کم آورده‌اند. نباید این موضوع را از یاد برد که فتح لیگ قهرمانان اروپا کار بسیار پیچیده‌ای است. حالا یوونتوس با خریدن کریستیانو رونالدو امیدش برای فتح لیگ قهرمانان اروپا را زیاد کرده است. 


* یک‌شنبه شما باید به همراه رئال‌مادرید برابر رم به میدان بروید. نظرتان درباره این تیم چیست؟
رمی‌ها با مربی جدید به دنبال طراحی پروژه جدیدی هستند. برای آن‌ها در یکی، دو فصل اخیر شرایط حیف شد، چون نتایج خوبی گرفتند و بازی‌های زیبایی هم به نمایش گذاشتند. به نظرم فونسکا مربی خوبی است و می‌تواند نفس تازه‌ای در روح این تیم بدمد. اسپینازولا هم خرید بسیار جذابی است؛ ضمن اینکه دروازه‌بان‌شان هم است، پائو لوپس بازیکن قوی‌ای است و تضمینی برای آینده است. شناخت خوبی از آن‌ها در اسپانیا داریم.


* رئال فصل بدی را پشت سر گذاشته است. این موضوع نگرانتان نمی‌کند؟
فشار و استرسی که روی رئال وجود دارد در هیچ جای دیگر از دنیای ورزش وجود ندارد. وقتی رئال نمی‌برد انگار دنیا در حال فروپاشی است. در این فصل ما ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه داریم و حالا باید با تواضع به کارمان ادامه بدهیم. 


* به عنوان سؤال آخر، ایتالیا می‌تواند کاری که برزیل برای احیا شدن کرد را تکرار کند؟
برزیل و ایتالیا تاریخ خودشان را در فوتبال نوشته و تقریباً شرایط مشابهی داشته‌اند. با این حال در هیچ شرایطی، هیچ کشوری از رویارویی با این دو تیم خوشحال نمی‌شود. من مطمئن هستم ایتالیا دوباره به اوج برمی‌گردد. تیم مانچینی مطمئناً در اروپا موفق می‌شود، چون او این اواخر با تیمش خیلی خوب کار کرده است. او خیلی زود می‌تواند جام ببرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied