شمانیوز
شما نیوز

ستاره رئال مادرید : رئال امسال مدعی هیچ جامی نیست

ستاره سابق رئال که مقطعی مدیر ورزشی این باشگاه نیز بود، نسبت به آینده تیم محبوبش خوشبین نیست.

ستاره رئال مادرید : رئال امسال مدعی هیچ جامی نیست

به گزارش شمانیوز به نقل از "ورزش سه"، رئال مادرید پس از پشت سر گذاشتن یک فصل ناامیدکننده، در تابستان اقدام به خرید 5 بازیکن کرد اما تنها ادن هازارد از میان آنها کیفیت لازم برای حضور در ترکیب ثابت را دارد و مابقی ذخیره ستاره های قدیمی این تیم محسوب می شوند.

ترکیب اصلی رئال در دو بازی اول فصل برابر سلتا و وایادولید تغییراتی بسیار اندک نسبت به 5 سال گذشته داشت و هواداران بازهم چهره هایی تکراری را در زمین می بینند اما زیدان بارها عنوان کرده است که به این تیم ایمان دارد.

 

خیلی ها از جمله پدراک میاتوویچ با زیدان هم عقیده نیستند. او به کادنا سر گفت:« اگر در فاصله اندک مانده تا اتمام نقل و انتقالات، مجموعه رئال تغییر نکرده و یکی دو بازیکن به خصوص نیمار اضافه نشوند، نمی توان نسبت به آینده رئال خوشبین بود. البته که آنها تیمی هستند که می توانند برای قهرمانی رقابت کنند ولی شانس اول نیستند چون در اسپانیا و اروپا تیم هایی بهتر از رئال وجود دارد.

ببینیم در نهایت بازیکن بزرگی اضافه خواهد شد یا خیر؛ هرچند به شخصه خوشبین نیستم که این اتفاق رخ دهد. در میانه زمین، گزینه های جانشین زیادی نداریم. یک هافبک باکیفیت مثل پوگبا می توانست به خط میانی رئال، جان تازه ای بدهد.»

 

هازارد جانشین رونالدو :« هیچ کریستیانوی دیگری در فوتبال نداریم و نباید هم به دنبال آن گشت. ادن هازارد می تواند تفاوت ها را رقم بزند اما او رونالدو نیست. واقعا از عملکرد رئال در نقل و انتقالات ناامید شده ام چون انتظار تحولات بیشتری داشتم.»

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied