شمانیوز
شما نیوز

زیدان از رئال مادرید جدا شد + عکس

زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی رئال مادرید برای آینده خود برنامه های متفاوتی در نظر گرفته است.

زیدان از رئال مادرید جدا شد + عکس

به گزارش شمانیوز به نقل از "ورزش سه"، شرایط در رئال مادرید هرگز بر وفق مراد زین الدین زیدان نیست و نتاج چند ماه اخیر این باشگاه باعث دلسردی سرمربی فرانسوی نسبت به آینده شده است. زیزو اواخر فصل قبل و بعد از ده ماه دوی از جمع کهکشانی ها و با وعده انقلابی بزرگ به برنابئو بازگشت، اما اوضاع رئال مادرید در این ماه ها هرگز بر وفق مراد وی نبوده است.

 

حالا مانوئل استبان، خبرنگار آ.اس در توئیتی جنجالی مدعی شد زیدان پذیرفته که دیگر در رئال مادرید موفق نخواهد شد و به همین دلیل در رویای بازگشت به فرانسه و در دست گرفتن هدایت پاری سن ژرمن است.

 

نتایج رئال مادرید در اردوی تابستانی هرگز خوب نبود و آنها شکست با هفت گل را نیز در مقابل اتلتیکومادرید آغاز کردند. در ادامه اگرچه فصل با پیروزی برای رئال آغاز شد، اما آنها در هفته دوم مقابل وایادولید متوقف شدند و نمایش های تیم زیزو در ماه های اخیر رضایت بخش نبوده است. همچنین خریدهای متوسط و عدم توفیق در جذب پل پوگبا که هدف اول سرمربی فرانسوی در تابستان امسال بود، زیدان را از ادامه کار منصرف کرده و او به خوبی می داند چندان قرار نیست در برنابئو دوام بیاورد.

 

در شرایط فعلی فقط یک اتفاق عجیب و برکناری توماس توخل از پاری سن ژرمن می تواند باعث حضور زیدان در این تیم شود اما به هر حال شرایط موید آن است که زیزو از اوضاع راضی نیست. به نظر می رسد در صورت جدایی او، ژوزه مورینیو جانشین زیدان در برنابئو خواهد شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied