شمانیوز
شما نیوز

شانس کم رئال مادرید برای صعود به یک هشتم نهایی

رئال طبق آمار لیگ قهرمانان تنها 20 درصد شانس برای صعود به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان خواهد داشت.

شانس کم رئال مادرید برای صعود به یک هشتم نهایی

به گزارش شمانیوز به نقل از "ورزش سه"، به نقل از آاس، رئال مادرید که در هفته اول لیگ قهرمانان با سه گل به پی اس جی باخته بود، شب گذشته در برنابئو نتوانست از سد بروژ عبور کند و با تساوی 2-2 متوقف شد. رئال نیمه اول را با دو گل بازنده به رختکن رفت اما در نیمه دوم به لطف گل های سرخیو راموس و کاسیمیرو توانست از یک فاجعه جلوگیری کند.

 

نتیجه تساوی هم برای رئال یک ناکامی محسوب می شود و حالا این تیم پس از دو بازی و با کسب یک امتیاز، در قعر گروه اول لیگ قهرمانان قرار دارد.

 

طبق آمار میسترچیپ، 153 تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان از دو بازی اول خود یک امتیاز کسب کرده اند و در نهایت 30 تیم یعنی 19.6 درصد موفق به صعود به یک هشتم نهایی شده اند.

 

همچنین 9 بار تیم های اسپانیایی با شرایط مشابه رئال روبرو بوده اند(رئال، دپورتیوو، والنسیا و بارسا یک بار، اتلتیکو دو بار و بیلبائو سه بار)و فقط رئال در فصل 03-2002 موفق به صعود شده است.

 

 

در آن مقطع، لیگ قهرمانان در دو دور گروهی برگزار می شد و رئال در دور دوم، پس از شکست از میلان و تساوی برابر لوکوموتیو، توانست از 4 بازی بعدی خود سه برد و یک تساوی کسب کند و به یک چهارم نهایی راه یابد. رئال به نیمه نهایی هم رسید ولی با شکست از یوونتوس، وداعی تلخ با رقابت ها داشت. در آن فصل میلان موفق شد با پیروزی بر یووه در ضربات پنالتی قهرمان شود.

 

با پیروزی شب گذشته پی اس ج بر گالاتاسرای، اکنون این تیم 5 امتیاز بیشتر از رئال دارد و مشکل بتوان تصور کرد که رئال عنوان اول گروه را به دست بیاورد اما تیم دوم یعنی بروژ، تنها دو امتیاز دارد. رئال در بازی بعدی خود در زمین گالاتاسرای، یک بازی مرگ و زندگی را پیش رو خواهد داشت.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied